نوشته شده توسط : mali

هتل آپارتمان سالار کیش

هتل آپارتمان دو ستاره سالار کیش در نوار ساحلی جزیره زیبای کیش و مجاور بازار ونوس واقع شده است. این هتل در تور کیش دی 96 در مجاورت هتل داریوش کیش و ساحل مرجان کیش قرار دارد و همچنین نزدیک اسکله بزرگ تفریحی و یک سوپر مارکت می باشد. هتل آپارتمان سالار کیش دارای سوئیت های یک تا سه خوابه به صورت مبله می باشد و دارای کلیه امکانات رفاهی و اقامتی نیز می باشد.

شایان ذکر است که این هتل مناسب افرادی از مسافران تور کیش است که قصد دارند به دلخواه خودشان برای وعده های غذایی شان تصمیم گیری کنند و در نظر دارند تا هزینه های خود را کنترل کنند.

آدرس : بلوار موج، بعد از سنایی

امکانات هتل آپارتمان سالار کیش در تور کیش بهمن 96:

اجاق گاز، یخچال، ماشین لباسشویی، تلویزیون LCD، کولر گازی و ... برخی از امکانات هتل برای پذیرایی از میهمانان تور کیشمی باشد.

تلفن رزرو هتل آپارتمان سالار کیش: 02142632 - 88530609

 

هتل آپارتمان سالار کیش

هتل آپارتمان سالار کیش

هتل ستاره کیش

هتل ستاره کیش جزء یکی از هتل های دو ستاره جزیره کیش در نوار ساحلی کیش و جنب هتل داریوش احداث گردید. این هتل در سال 85، در زمینی به مساحت 9639 بنا شده است و در سال 93 تعدادی اتاق به این مجموعه افزوده شد و اکنون دارای 45 باب اتاق می باشد. برخی از اتاق های این هتل تور کیش اسفند 96 به صورت ویلایی در محوطه هتل و برخی دیگر سه تخته نیز می باشند و این هتل در دو طبقه طراحی شده و فاقد آسانسور می باشد.

هتل ستاره کیش ما بین دو میدان سیری و میدان داریوش قرار گرفته و امکان تردد به مناطق مختلف جزیره کیش را برای میهمانانتور کیش فراهم می کند و فاصله هتل تا فرودگاه کیش ده دقیقه می باشد.

امکانات هتل ستاره کیش در تور کیش نوروز 97:

فضای سبز، تاکسی سرویس، صندوق امانات اختصاصی، رستوران با سرو انواع غذاهای ایرانی و فرنگی، پارکینگ اختصاصی، لابی، کافی شاپ، ماهواره، حمل و نقل، اینترنت و ... می باشد.

تلفن رزرو هتل ستاره کیش: 02142632 - 88530609

 

 هتل ستاره کیش

هتل ستاره کیش

هتل شباویز کیش

هتل دو ستاره شباویز در زمینی به مساحت 20000 مترمربع در ابتدای جاده جهان واقع در جنوب شرقی جزیره کیش بنا شده است. این هتل در قیمت تور کیش در مجموعه ای سرسبز و ویلایی طراحی شده است. هتل شباویز کیش متشکل از 92 اتاق با ظرفیت های دو تا پنج تخته و 276 تخت خواب می باشد و در سال 1374 احداث گردید. این هتل دور از مرکز شهر و هیاهو بوده و در فضای سرسبز و ویلایی و آرامش بخش میزبان میهمانان تور کیش می باشد.

یکی از تفاوت های هتل شباویز کیش ساختار چوبی آن است که فاقد لوله کشی گاز می باشد به همین جهت امکان درست کردن غذا در اتاق ها وجود ندارد. هتل شباویز کیش با فرودگاه کیش یازده کیلومتر فاصله دارد و با اتومبیل 14 دقیقه زمان می برد و همچنین این هتل به ساحل و پارک ساحلی مرجان نزدیک می باشد.

آدرس: جزیره کیش، بعداز بازار مرجان، روبروی پارک مارینا، هتل شباویز کیش

امکانات هتل شباویز کیش:

لابی، پارکینگ مسقف(ظرفیت 100 خودرو)، رستوران(ظرفیت 80 نفر)، لاندری، کافی شاپ، صندوق امانات، سیستم اعلام حریق در تور های ارزان کیش، تاکسی سرویس، نمازخانه، سیستم تهویه هوا، ماهواره، فضای سبز، اینترنت در لابی با پرداخت هزینه و ... می باشد.

تلفن رزرو هتل شباویز کیش: 02142632 - 88530609

 

هتل شباویز کیش

هتل شباویز کیش



:: برچسب‌ها: بهترین نرخ هتل های جزیره کیش,رزرو تور کیش در بهترین هتل های کیش,امکانات ویژه هتل های کیش,معرفی تور کیش در هتل های برتر جزیره ,
:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

هتل آرا کیش

هتل تک ستاره آرا کیش در میدان پردیس ابتدای بلوار رودکی بنا شده است. نام قدیم هتل، آرام بوده است و این هتل مورد بازسازی قرار گرفته است تا امکانات بهتری را در اختیار میهمانان تور کیش خود قرار دهد.

از مزیت های هتل آرا کیش موقعیت خوب جغرافیایی و نزدیکی به دریا و به مراکز خرید و مجتمع های تجاری نظیر بازار پردیس 1 و 2 و بازار مرکز تجاری کیش که از اصلی ترین بازارهای جزیره کیش هست. این هتل متشکل از 60 اتاق مجهز و دارای امکانات لازم جهت اقامت و حدود 200 تخت می باشد.

امکانات هتل آرا کیش در تور کیش اسفند 96:

لابی، رستوران با سرو انواع غذاهای ایرانی، کافی شاپ، ماهواره، تلویزیون، اینترنت، سرویس ایرانی، نمازخانه، حمل و نقل و ... می باشد.

تلفن رزرو هتل آرا کیش: 02142632 - 88530609

 

هتل آرا کیش

هتل آرا کیش

هتل آرامش کیش

هتل آرامش کیش جزء یکی از هتل های سه ستاره جزیره کیش بوده و در زمستان سال 90 احداث گردید. این هتل دارای دو ساختمان در کنار هم و متشکل از 67 اتاق با امکانات کامل اقامتی و تعدادی از اتاق ها مشرف به دریا و تعداد دیگر مشرف به جزیره می باشد. هتل آرامش کیش در تور کیش بهمن 96 دارای رستورانی در طبقه اول با گنجایش 135 نفر و کافی شاپی در لابی به صورت تمام وقت می باشد.

هتل آرامش کیش در یکی از بهترین مناطق تفریحی و گردشگری جزیره زیبای کیش قرار دارد و دسترسی آسان به دانشگاه صنعتی شریف پردیس بین المللی دارد و همچنین نزدیکی به بازار های اصلی شهر نظیر: هایپر مارکت و مرکز تجاری جزیره کیش، بازار مریم، بازار پانیذ و پردیس 1 و 2، بازار ونوس، بازار مروارید، بازار مرجان، بازار و رستوران پدیده کیش، بازار ماهی فروشان و عرب ها است و علاوه بر این دسترسی آسان به مراکز تفریحی نظیر: ساحل مرجان، بولینگ مریم، اسکله بزرگ تفریحی در تور کیش نوروز 97، کشتی یونانی، پلاژ بانوان و آقایان، شهر زیر زمینی کاریز، پارک دلفین ها و باغ پرندگان و ... می باشد. فاصله هتل با اتومبیل تا فرودگاه پانزده دقیقه است.

امکانات هتل آرامش کیش:

برخی ار امکانات هتل آرامش برای میهمانان تور کیش شامل: لابی، رستوران، کافی شاپ، برق اضطراری، لاندری، سیستم اعلام حریق، استقبال فرودگاهی، سرو صبحانه بوفه، اینترنت در اتاق و لابی، تورهای تفریحی، روم سرویس، پذیرش تمام وقت، اجاره ماشین با راننده و بدون راننده، صندوق امانات، روزنامه، نمازخانه، آسانسور، ماهواره، تلویزیون و ... می باشد.

تلفن رزرو هتل آرامش کیش: 02142632 - 88530609

 

هتل آرامش کیش

هتل آرامش کیش

هتل اسپادانا کیش

هتل اسپادانا جزء یکی از هتل های خوب و زیبای دو ستاره جزیره کیش بوده که در سال 1379 احداث گردید و در بهمن ماه سال 94 به طور کامل بازسازی شده است. این هتل جنب صدا و سیما کیش و در زمینی به مساحت 20000 مترمربع واقع شده است.هتل اسپادانا کیش به صورت ویلاهای یک طبقه بوده که دارای چند پله می باشد و مناسب کسانی ست که علاقه دارند در واحدها و سوئیت های مجزا و آرام اقامت داشته باشند. این هتل متشکل از 79 باب اتاق و حدود 221 تخت است و همچنین در تور لحظه آخری کیش سوئیت های هتل به شکل کلبه هایی رنگی با سقف های شیروانی می باشد.

یکی از مزیت های این هتل که سبب شده تا نسبت به سایر هتل های کیش برتری پیدا کند داشتن طبیعتی بکر در محوطه ای بسیار بزرگ و سرسبز و زیباست به گونه ای که شمال را به یاد می آورد و در این محوطه سفره خانه سنتی و چایخانه قرار دارد.هتل اسپادانا کیش از نظر جغرافیایی نزدیک پلاژ بانوان، دانشگاه آزاد، فرودگاه کیش و مراکز خرید نظیر بازار مریم می باشد و همچنین در مقابل هتل وسایل حمل و نقل به بازارها و مراکز خرید و درون شهر نیز موجود است.

آدرس: کیش بلوار ایران، خیابان جامی، جنب صدا و سیما، هتل اسپادانا کیش

امکانات هتل اسپادانا کیش در تور کیش از رشت:

برخی از امکانات هتل برای پذیرایی از میهمانان تور کیش شامل: لابی، رستوران VIP شاندیز، سالن صبحانه خوری، کافی شاپ، لاندری، صندوق امانات اختصاصی، مینی بار، گشت سیاحتی جزیره، گشت بازارها، سرو صبحانه بوفه، ترانسفر فرودگاهی، اتاق بیلیارد، فضای سبز، تاکسی سرویس، اینترنت در لابی، پارکینگ غیر مسقف، سالن ورزشی، نمازخانه و ... می باشد.

تلفن رزرو هتل اسپادانا کیش: 02142632 - 88530609

 

هتل اسپادانا کیش

هتل اسپادانا کیش



:: برچسب‌ها: قیمت مناسب هتل های کیش,رزرو تور کیش,برترین تورهای کیش در بهترین هتل های کیش,معرفی تور کیش,نرخ مناسب تور کیش در بهترین هتل های جزیره کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

هتل آنا کیش

هتل آنا کیش جزء یکی از هتل های سه ستاره جزیره کیش در زمینی به مساحت 8500 مترمربع در میدان امیرکبیر بنا شده و در سال 1377 به بهره برداری رسید. هتل آنا کیش در تور کیش اسفند 96 به نسبت هتل های کیش از قیمت مناسب تر و ارزان تری برخوردار است و این هتل خدماتی در حد هتل های 4 ستاره را به میهمانان تور کیش خود ارائه می دهد. هتل آنا کیش در حیاط و محوطه ای بسیار زیبا و باطروات ساخته شده که یکی از مزیت های شاخص آن به شمار می رود و همین مزیت منظره ای زیبا و چشم نوازی را در شب به این هتل می بخشد.

هتل آنا کیش از 152 اتاق تشکیل شده که هر اتاق آن ظرفیت 1 تا 5 نفر را دارا می باشد. فاصله این هتل تا فرودگاه کیش با ماشین و با مراکز خرید 5 دقیقه می باشد و همچنین این هتل بین دو بازار مروارید و زیتون قرار گرفته و با کمی پیاده روی میتوانید از بازارها بازدید نمایید. رستوران و کافی شاپ هتل با محیطی زیبا، آماده پذیرایی از میهمانان تور کیش می باشد.

امکانات هتل آنا کیش در تور کیش نوروز 97:

لابی، رستوران، کافی شاپ، پارک کودکان، خدمات خانه داری، فضای سبز، سالن ورزشی، نمازخانه، سالن همایش، پارکینگ اختصاصی، تاکسی سرویس، صندق امانات اختصاصی، اینترنت در لابی و اتاق ها، لاندری، کافی نت، فروشگاه، گشت سیاحتی جزیره به صورت تمام وقت، ماهواره در اتاق ها و ... می باشد.

تلفن رزرو هتل آنا کیش: 02142632 - 88530609

 

هتل آنا كيش

نمای بيروني هتل آنا كيش

هتل سیمرغ کیش

هتل سه ستاره سیمرغ در بلندترین منطقه توریستی کیش در ابتدای جاده جهان در زمینی به مساحت 20234 هزار مترمربع بنا شده است. این هتل در جنوب شرقی جزیره زیبای کیش مشرف به دریای نیلگون خیلج فارس بعد از بازار مرجان واقع شده است. هتل سیمرغ کیش از فضای سر سبز و زیبا و با درختان نخل و گل و گیاه و محوطه ای دلنواز برخوردار است. این هتل متشکل از 86 اتاق و 306 تخت می باشد.

هتل سیمرغ کیش در موقعیت جغرافیایی مناسبی قرار دارد، همچنین در تور کیش بهمن 96 علاوه بر نزدیکیش به دریا در کنار مسیر دوچرخه سواری جزیره قرار گرفته و نیز فاصله چندانی تا باغ پرندگان و آکواریم ندارد. از مزیت ها و امتیازات این هتل داشتن ساحل اختصاصی و تخفیفاتی در بازدید از جاذبه های گردشگری جزیره کیش نظیر باغ پرندگان، دلفیناریوم و کلوپ مریم برای میهمانان تور کیش خود در نظر گرفته است.

امکانات هتل سیمرغ کیش:

لابی، رستوران، کافی شاپ، پارکینگ اختصاصی، پارکینگ سرپوشیده، فضای سبز، صندوق امانات اختصاصی و ... می باشد.

تلفن رزرو هتل سیمرغ کیش:  02142632 - 88530609

 

هتل سيمرغ كيش

نمای بيروني هتل سيمرغ

هتل جام جم کیش

هتل جام جم کیش یکی از بهترین هتل های سه ستاره کیش در زمینی به مساحت 8855 هزار مترمربع در قلب جزیره کیش در انتهای بلوار دریا احداث گردید. هتل جام جم کیش از موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی برخوردار است و در  تور کیش دی 96 نزدیکی بازارهای کیش نظیر بازارهای ونوس، زیتون و مروارید و مکان های گردشگری کیش نظیر اسکله بزرگ تفریحی می باشد و علاوه بر این با دانشگاه جزیره کیش هم فاصله چندانی ندارد.

هتل جام جم کیش از پنجاه اتاق و صد و پنجاه تخت تشکیل شده است. این هتل با فرودگاه جزیره ده دقیقه و با مراکز خرید پنج دقیقه فاصله دارد و مناسب کسانی است که به دنبال اقامتی کم هزینه با امکانات مطلوب تور کیش می باشند.

آدرس: جزیره زیبای کیش، میدان امیر کبیر، پشت هتل صدف، هتل جام جم کیش

امکانات هتل جام جم کیش در تور کیش نوروز 97:

لابی، رستوران، کافی شاپ، ماهواره، سالن بیلیارد، اینترنت در لابی، نمازخانه، چایخانه سنتی، پارکینگ اختصاصی، پارکینگ مسقف، لاندری، آسانسور، سالن کنفرانس، خدمات خانه داری، تاکسی سرویس، صندوق امانات اختصاصی و ... می باشد.

تلفن رزرو هتل جام جم کیش: 02142632 - 88530609

 

نماي بيروني هتل جام جم

نمای بيرونی هتل جام جم



:: برچسب‌ها: نرخ مناسب هتل های کیش,رزرو تور کیش,برترین تورهای کیش در بهترین هتل های کیش,معرفی هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

هتل دیدنیهای کیش

هتل دیدنیهای کیش جزء یکی از هتل های سه ستاره لوکس و ساحلی در کنار خلیج همیشه فارس و مجاور بازار مرجان بنا شده است. این هتل در ساحل جزیره زیبای کیش ساخته شده است. هتل دیدنیهای کیش در یکی از آرام ترین سواحل جزیره و در نزدیکی بازارهای اصلی خرید شهر قرار دارد. پس از این هتل می توانید در تور کیش نوروز 97 در مدت زمانی بسیار کوتاه برای خرید یا دیدن مراکز خرید جزیره کیش بروید. هتل دیدنیهای کیش دارای بیست و هشت سوئیت و صدو دوازده تخت می باشد. رستوران هتل از مهم ترین و معروف ترین بخش های آن است که با سرو انواع غذاهای ایرانی و فرنگی در کیفیتی بسیار عالی به همراه موسیقی زنده به یاد ماندنی ترین لحظات را برای شما میهمانان تور کیش رقم می زند و همین امر به جذابیت های هتل دیدنیهای کیش می افزاید و سبب می شود تا مسافران هتل های دیگر برای سرو غذا به این مکان بیایند.

امکانات هتل دیدنیهای کیش:

لابي، رستوران، كافي شاپ، ماهواره، اينترنت در لابی، نمازخانه، پاركينگ اختصاصي هتل و پاركينگ سرپوشيده، لاندری، فضای سبز، خدمان خانه داری در تور کیش دی 96، تاكسی سرويس، صندوق امانات اختصاصي، ترانسفر رايگان فرودگاه، ترانسفر رایگان مراکز خرید و ... می باشد.

تلفن رزرو هتل دیدنیهای کیش: 02142632 - 88530609

 

هتل دیدنیها کیش

هتل دیدنیها کیش

هتل سان رایز کیش

هتل سان رایز یکی از هتل های سه ستاره جزیره کیش در قلب مراکز خرید و همچنین مکان های تفریحی جزیره زیبای کیش احداث گردید. این هتل در زمینی به مساحت 2400 مترمربع در 4 طبقه بنا شده و در مجموع دارای 49 باب اتاق و سوئیت می باشد و در هر طبقه هشت الی ده سوئیت 1 تا 3 خوابه دارد. اکثر اتاق های هتل سان رایز مشرف به دریای نیلگون خلیج فارس بوده و رنگ آمیزی متنوع طبقات و همین خصوصیت به جذابیت های هتل در تور کیش بهمن 96 می افزاید.

هتل سان رایز کیش در نزدیکی بازارهای پردیس 1 و 2 قرار دارد و از این حیث مورد توجه میهمانان تور کیش می باشد. همچنین فاصله هتل با مراکز خرید 5 دقیقه و با فرودگاه کیش حدود 10 دقیقه می باشد. این هتل دارای رستورانی در طبقه همکف با گنجایش 70 نفر و  دارای کافی شاپی در لابی و همین طور دارای کافه سنتی در محوطه می باشد.

امکانات هتل سان رایز کیش در تور کیش اسفند 96:

پارکینک، ماهواره، آسانسور، روزنامه، نمازخانه، صندوق امانات، تاکسی سرویس، تلویزیون در لابی، کافی شاپ، رستوران، چایخانه سنتی، کافی شاپ تمام وقت، اینترنت در لابی و اتاق ها، دید نمایی شهر از داخل برخی اتاق ها، روم سرویس، پذیرش تمام وقت، لاندری، سرو نهار در اتاق، اجاره اتومبیل با راننده و بدون راننده، فکس و فتوکپی، تبدیل ارز، ترانسفر رفت فرودگاهی رایگان، اتاق چمدان، فضای نشستن بیرون از هتل، آلاچیق در فضای باز، حوض آب، مسیر دوچرخه سواری، سرو شام در فضای باز، فضای سبز، سالن ورزشی، فروشگاه، پارک کودکان و ... می باشد.

تلفن رزرو هتل سان رایز کیش:  02142632 - 88530609

 

هتل سان رایز کیش

هتل سان رایز کیش

هتل آفتاب شرق كيش

هتل سه ستاره آفتاب شرق کیش در ابتدای جاده جهان و در منطقه بومی نشین جزیره کیش در نزدیکی بازار عرب ها احداث گردید. هتل آفتاب شرق کیش در سال 1385 در زمینی به مساحت 1200 مترمربع در نوار ساحلی جزیره کیش بنا شده و دارای چهل و هفت اتاق و صد و پنجاه و نه تخت می باشد. در لابی این هتل کافی نت با اینترنت پر سرعت و اینترنت در فضای لابی برای رفاه حال مسافران تور کیش در نظر گرفته شده است. در طبقه همکف این هتل کافی شاپی با گنجایش سی نفر و در طبقه اول یک میز بیلیارد وجود دارد. فاصله هتل آفتاب شرق تا فرودگاه کیش ده دقیقه و تا مراکز خرید پنج دقیقه می باشد. خدمات رایگان هتل آفتاب شرق کیش در تور کیش نوروز 97 سرو نهار، دوچرخه سواری و گشت سیاحتی می باشد.

آدرس: جزیره کیش، میر مهنا، میدان سعدی

امکانات هتل آفتاب شرق کیش:

اتاق بیلیارد، پیست دوچرخه سواری، سالن ورزشی، لابی، رستوران، کافی شاپ در لابی، کافی شاپ در فضای باز، ماهواره، سالن کنفرانس، اینترنت در لابی و اتاق ها، لاندری، کافی نت، فروشگاه، نمازخانه، فضای باز، خدمات خانه داری، صندوق امانات اختصاصی، پارکینگ اختصاصی، پارکینگ سرپوشیده، پارک کودکان، خشکشویی، تاکسی سرویس، گشت سیاحتی جزیره، گشت بازارها در تور لحظه آخری کیش ، اجاره اتومبیل و ... می باشد.

تلفن رزرو هتل آفتاب شرق کیش: 02142632 - 88530609

  

هتل آفتاب شرق کیش

هتل آفتاب شرق کیش



:: برچسب‌ها: برترین هتل های جزیره کیش,رزرو هتل های خوب کیش,رزرو تور کیش,نرخ مناسب هتل های کیش,تورهای لحظه آخری کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

هتل تاپ رز کیش

هتل تاپ رز جزء یکی از هتل های سه ستاره در قلب جزیره کیش بوده و در زمینی به مساحت سیزده هزار هکتار احداث گردید. این هتل در تور کیش دی 96 متشکل از پنجاه اتاق و صد و چهل تخت خواب بوده و دارای سی و هفت ویلای ساحلی، مشرف به ساحل می باشد. هتل تاپ رز از بهترین موارد انتخابی برای گردشگران تور کیش است که نزدیکی به ساحل اصلی ترین دلایل آنها برای انتخاب هتل است و بی تردید با اقامت در این هتل میتوانید از تماشای غروب و طلوع های ساحلی بهره مند شوید. هتل تاپ رز مشرف به آب های نیلگون خلیح فارس و با فاصله اندک از دریا در انتهای خیابان این سینا واقع شده است.

با خروج از هتل تاپ رز در روبرویتان دریاست و در پنجاه متری هتل اسکله بزرگ تفریحی جزیره در تور کیش بهمن 96 قرار دارد، در پشت هتل به سمت مرکز جزیره که حرکت کنید پارک های هنگام و دوقلو را مشاهده مینمایید و به همین ترتیب بعد از عبور از خیابان فردوسی در روبروی هتل بازارهای پردیس 1 و 2 قرار دارد. هتل تاپ رز کیش با مرکز خرید پانیذ به صورت قدم زنان ده دقیقه فاصله دارد. از ویژگی های هتل تاپ رز موقعیت مناسب، دسترسی به مراکز خرید و تفریحات ساحلی و چند رستوران و کافی شاپ می باشد.

امکانات هتل تاپ رز کیش در تور کیش اسفند 96:

رستوران شامل انواع غذاهای داخلی و خارجی، کافی شاپ سنتی در محیطی بسیار زیبا، چایخانه سنتی، پارکینگ اختصاصی، خدمات خشکشویی و اتوشویی، سيستم  ماهواره برای تلویزیون اتاق ها، صندوق امانات، خدمات خانه داری، اينترنت پر سرعت وايرلس، كانتر خدمات گردشگرى، خدمات لاندرى، ترانسفر و ... می باشد.    

تلفن رزرو هتل تاپ رز کیش: 02142632 - 88530609

 

هتل تاپ رز كيش
نمای بيروني هتل تاپ رز كيش

هتل گراند کیش

هتل گراند کیش یکی از هتل های سه ستاره جزیره زیبایی کیش بوده و در خیابان سنایی در زمینی به مساحت 6400 مترمربع احداث گردید. هتل گراند کیش در موقعیت مکانی بسیار عالی قرار دارد و در روبروی هتل بازار ونوس در تور کیش نوروز 97 قرار دارد و تا بازار مریم و زیتون فاصله بسیار اندکی دارد. از هتل تا دریا و زیبایی های ساحل تنها شش دقیقه فاصله دارد و برای رسیدن به دریا کافی است وارد بلوار دریا شوید و از تفریحات دریایی لذت ببرید. علاوه بر چند رستوارن در اطراف هتل، در جنوب هتل گراند در نزدیکی هتل صدف معروف ترین رستوران کیش به نام کوه نور قرار دارد.

هتل گراند کیش از 60 اتاق تشکیل شده که اکثر اتاق ها دارای تراس و از مناظر زیبایی دریا برخوردار هستند و این هتل ظرفیت پذیرش 200 میهمان را دارد. هتل گراند کیش امکان بازدید از هتل داریوش و همچنین تخفیف 30 درصدی پارک دلفین ها را به میهمانان تور کیش خود ارائه می دهد. شایان ذکر است که هتل خدمات رایگان نظیر ترانسفر رفت و صبحانه را در اختیار میهمانان خود می گذارد.

امکانات هتل گراند کیش در تور لحظه آخری کیش:

ترانسفر فرودگاهی، ترانسفر بازار، لابی، رستوران سنتی شب زدگان، رستوران داخلی یاقوت، چایخانه سنتی، کافی شاپ، پارکینگ، صندوق امانات، تلویزیون، یخچال، سونا و جکوزی، اینترنت بی سیم، کافی نت، آسانسور، خشکشویی، مینی بار، تاکسی سرویس، سیستم خنک کننده، ماهواره، لاندری، خودپرداز، فضای سبز، تهویه مطبوع، رنت کار، سالن کنفرانس،  و ... می باشد.

تلفن رزرو هتل گراند کیش: 02142632 - 88530609

 

 

هتل گراند کیش

هتل گراند کیش

هتل آرامیس کیش

هتل چهار ستاره آرامیس در سال 1387 و در بنایی به مساحت هفت هزار مترمربع در مقابل بازار پردیس 1 و در مرکز جزیره زیبایی کیش بنا شده است. این هتل نوساز با معماری زیبا و امکانات رفاهی مناسبی را به میهمانان تور کیش خود ارائه می دهد. هتل آرامیس کیش در بهترین موقعیت جغرافیایی منطقه آزاد کیش واقع شده است که در تور های ارزان کیش به مکان های تفریحی و تجاری زیبایی کیش به راحتی دسترسی دارد. این هتل در نزدیکی میدان پردیس سبب شده تا دسترسی آسانی به مرکز تجاری کیش، مراکز خرید پردیس 1 و 2 و کارتینگ داشته باشد.

هتل آرامیس کیش در چهار طبقه و 64 اتاق با امکانات و تجهیزات مناسب تشکیل شده است و همچنین این هتل دارای امکاناتی ار قبیل فضای سبز، رستوران و کافی شاپ می باشد که لازم ذکر است که رستوران هتل در طبقه اول و دوم با ظرفیت 250 نفر و کافی شاپ به صورت تمام وقت در لابی آماده پذیرایی از شما میهمانان می باشد.

امکانات هتل آرامیس کیش در تور کیش نوروز 97:

لابی، کافی شاپ، رستوران، رستوران فست فود، مرکز خرید، فضای سبز، سونا، جکوزی، تاکسی سرویس، پارکینگ اختصاصی، سالن کنفرانس، اینترنت در لابی و اتاق ها، ماهواره، نمازخانه، کتابخانه، خودپرداز، صندوف امانات اختصاصی، لاندری، خدمات خانه داری، خشکشویی، پارکینگ سرپوشیده و ... می باشد.

تلفن رزرو هتل آرامیس کیش: 02142632 - 88530609

 

هتل آرامیس کیش

هتل آرامیس کیش



:: برچسب‌ها: معرفی هتل های کیش,رزرو تور کیش,برترین تورهای کیش در بهترین هتل های کیش,امکانات ویژه هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 بهمن 1396 | نظرات ()