نوشته شده توسط : mali

شهر باستاني حريره کیش

شهر باستاني حريره کیش

بقاياي شهر حريره در امتداد ساختمانهاي بندرگاه و دفاتر آن ، قابل ديدن است. میهمانان تور لحظه آخری کیش می توانند از این مکان دیدن نمایند. طبق نظر سازمان ميراث فرهنگي ، شهر حريره  هشتصد سال قدمت دارد. گستره پستي و بلندي‌ها و خرابه‌هاي شهر قديمي حريره حدود ۱۲۰ هكتار وسعت دارد و روزگاري شهري بزرگ و آباد در منطقه بوده است. دوران طلايي شهر حريره  کيش از سال ۳۶۷ تا ۹۱۲ هجري قمري بوده‌است. آن چه امروز از اين شهر بر جاي مانده حجمي از معماري شهري است. میهمانان تور کیش هتل شایگان می توانند از این مکان دیدن نمایند. اما كمتر و به ندرت تاق‌ها و پوشش‌ها و سقف‌هاي سالمي بر جاي مانده است جز در پاره‌اي موارد كه پوشش‌هاي تاقي شكل سنگي از گزند تخريب در امان مانده‌اند. بندر شهر تاريخي حريره، يك شهر يك پارچه و متمركز با معماري برون‌گرا بوده و از معماري دفاعي و درون‌گراي ديگر شهرهاي تاريخي ايران در آن نشاني نيست. میهمانان عزیز می توانند با دادر نظر گرفتن قیمت تور کیش از این مکان دیدن نمایند. انتخاب اين بخش از جزيره براي ايجاد شهر حريره  طبيعي‌ترين و معقول‌ترين انتخاب بوده چرا كه ساحل صخره‌اي مرتفع آن از سطح دريا تقريبا ده متر بلندتر است و وجود سه خليج و دماغه كه نقش بندرگاه طبيعي را دارد و همچنين درياي نسبتاً آرام‌تري از ديگر كرانه‌ها و سواحل جزيره خود عامل شكل‌گيري شهر در ساحل شمالي شده است. میهمانان تور کیش 95 می توانند از این مکان دیدن نمایند. تاكنون عمليات اكتشافي باستان‌شناسي بقاياي شهر تاريخي حريره در سه مجموعه مجزا انجام شده است.خانه اعياني: خانه اعياني يادآور خانه‌هاي چندخانوار قديمي در داخل فلات ايران و در شهرهايي چون يزد، اصفهان و كاشان است و يكي از نمونه‌هاي قديمي مسكن جمعي در حاشيه خليج فارس محسوب مي‌شود. میهمانان تور لحظه آخری کیش می توانند از این مکان دیدن نمایند. علاوه بر وسعت خانه و همچنين فضاهاي مختلف و متنوع آن، كاشي‌هاي ستاره‌اي شكلي كه در اين خانه به دست آمده است، همانند كاشي‌هايي است كه زينت بخش بناهاي مهم ايلخاني ايران همچون تخت سليمان و سلطانيه است. میهمانان تور کیش هتل شایگان می توانند از این مکان دیدن نمایند.پيدايي اين مقدار كاشي كه يقيناً عنصر وارداتي به جزيره است نشان مي‌دهد كه اين عمارت به يكي از ثروتمندان كيش تعلق داشته است.میهمانان عزیز می توانند با دادر نظر گرفتن قیمت تور کیش از این مکان دیدن نمایند.


بخش كارگاهي و صنعتي: اين مجموعه درست در كنار دريا ساخته شده و داراي معماري و فضاهاي ناشناخته‌اي است. مجموعه كانال‌هاي افقي و زيرزميني و چاه‌هاي متعدد در گوشه و كنار، مجموعه‌ي بسيار جالب و نادري را تشكيل مي‌دهد كه هنوز عملكرد آن‌ها روشن نيست، اما به نظر مي‌رسد كه ارتباط مستقيم، با فعاليت‌هاي صيادي (صيد ماهي، مرواريد و مرجان) داشته و براي دسترسي آسان‌تر به دريا احداث گرديده است. میهمانان تور کیش 95 می توانند از این مکان دیدن نمایند. شايد هم بتوان فرض كرد كه اين راهروها و كانال‌ها راه‌هاي مخفي بوده است كه در مواقع هجوم و حمله اهالي شهري مي‌توانسته‌اند به طور اضطراري از آن ها استفاده كنند.مجموعه حمام: اين مجموعه شامل حمامي است با صحن‌هاي متعدد و حصار آن به مساحت تقريبي ۵۰۰ مترمربع. سربينه و گرمخانه و تون حمام در جنوب بخش ذكر شده قرار گرفته و توسط راهرو سرپوشيده‌اي از آن جدا شده است. میهمانان تور لحظه آخری کیش می توانند از این مکان دیدن نمایند. دو خزينه كوچك و بزرگ در جنوب گرمخانه آخرين بخش ساختمان را تشكيل داده‌اند.

باستان شناسان معتقدند اين حمام كه شايد در نوع خود از قديمي‌ترين حمام‌هاي ايراني باشد كه طي كاوش‌هاي باستان‌شناسي كشف و شناخته شده است، و دو دوره متمايز و مجزا از هم دارد (دوره ايلخاني – دوره تيموري) با توجه به ظرفيت محدود حمام و با در نظر گرفتن ديوار بيروني سراسري كه تا مجموعه عمارت اعياني كه در جنوب شرقي حمام و به فراز تپه‌اي بلند قرار گرفته امتداد يافته است. میهمانان تور کیش هتل شایگان می توانند از این مکان دیدن نمایند. به نظر مي‌رسد كه اين بنا حمامي خصوصي بوده و به صاحب مجموعه اعياني تعلق داشته است. میهمانان عزیز می توانند با دادر نظر گرفتن قیمت تور کیش از این مکان دیدن نمایند.

آدرس: شمال جزيره كيش، كنار مجموعه ورزشي المپيك

مطالب مرتبط:



:: برچسب‌ها: شهر باستاني حريره کیش,جاذبه ای گردشگری کیش,اماکن دیدنی کیش,معرفی کیش,بازدید از کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

هتل تماشا کیش

هتل تماشا کیش

 هتل تماشا در تور لحظه آخری کیش در سال 1377 به عنوان یک هتل 3 ستاره به بهره برداری رسید. این هتل در سال 1391 برای رفاه بیشتر میهمانان گرامی بازسازی شد. هتل تماشا کیش نسبت به ساحل زیبای دریای خلیج همیشه فارس و بازار در موقعیت مناسبی برای میهمانان تور کیش هتل شایگان قرار گرفته است که همین امر باعث میشود مسافرین محترم تعطیلات خوبی را دراین هتل بگذرانند. صبحانه و نهار و شام در هتل تماشا کیش از کیفیت خوبی برای میهمانان تور لحظه آخری کیش برخوردار است. این هتل برای رفاه میهمانان عزیز در جزیره زیبای کیش سرویس استقبال فرودگاهی را درنظر گرفته است و نیز به آنها 50 درصد تخفیف پارک دلفین ها را ارایه می هد. این هتل دارای 60 اتاق با ظرفیت 2 و 3 و 4 و 5 تخته برای میهمانان قیمت تور کیش مناسب می باشد و از حدود 22 پرسنل تشکیل شده است. هزینه اقامت برای کودک 2 تا 5 سال در هتل تماشا کیش 7 هراز تومان و کودک بالای 5 سال اندازه یک شخص بزرگسال محاسبه می شود.

 هتل تماشا کیش حدود 10 دقیقه با فرودگاه و حدود 8 دقیقه با بازار فاصله دارد. ساعت تخلیه اتاق ساعت 12 و ساعت تحویل اتاق ساعت 14 در تور کیش 95 می باشد. لازم به ذکر است این هتل در میدان امیرکبیر قرار دارد.

 امکانات رفاهی هتل تماشا کیش:

لابی، رستوران، کافی شاپ، نمازخانه، لاندری، ماهواره، آسانسور، صندوق امانات اختصاصی، پارکینگ ویژه میهمانان تور کیش و ... می باشد.

 

هتل تماشا کیش

هتل تماشا کیش


 

لابی هتل تماشا کیش

لابی هتل تماشا کیش

مطالب مرتبط:


:: برچسب‌ها: هتل تماشا کیش,هتل های لوکس کیش,بهترین هتل های کیش,پرطرفدارترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

پارک دلفینهای کیش

پارک دلفینهای کیش

مجموعه تفريحي پارك دلفين در تور کیش 95 با مساحتي حدود ۱۰۰ هكتار در جنوب شرقي جزيره كيش قراردارد. مجموعه شامل فضاي سبز با انواع گونه‌هاي مختلف گياهي، باغ پرندگان و اولين و تنها دلفيناريوم در ايران است. در دلفيناريوم اين مجموعه در تور لحظه آخری کیش گونه‌هاي مختلفي از پستانداران دريايى از جمله دلفين، شير دريايى شمالى، شير دريايى جنوبى، گربه دريايى شمالى، گراز دريايى و پنگوئن نگهداري مي‌شوند و بازديدكنندگان در تور کیش ویژه بهار 95 مي‌توانند از هنرنمايي آنان كه توسط مربيان ايراني تربيت مي‌شوند ديدن كنند. در مجموع ۲۱ پستاندار دريايى در استخرهايى با حجم ۱۸۰۰۰ متر مكعب پر شده از آب دريا نگهدارى مي‌شوند. میهمانان تور کیش هتل شایگان می توانند از این مکان دیدن نمایند.

فضاي سبز پارك دلفين  شامل بيش از يكصد گونه گياهي از جمله هزاران درخت نخل، بنجامين‌هاى بسيار بزرگ، درختان لور (انجير معابد)، اوكاليپتوس، آكاسيا، مورد، كهور، گل ختمى، شيشه شور، تكوما، سياه نوفيلد، كند كارپوس، جونيا پروس و بيش از ۲۵ گونه كاكتوس و ساير گياهان است كه با توجه به وضعيت اقليمي جزيره كيش و مرجاني بودن خاك آن در نوع خود بي‌نظير است. میهمانان با در نظر گرفتن قیمت تور کیش می توانند از این مکان دیدن نمایند. بازديدكنندگان با داشتن قیمت تور کیش می توانند در مجموعه توسط اتوبوس قطاري به پارك پرندگان و سپس به دلفيناريوم هدايت مي‌شوند.

آدرس: جزيره کيش، پارك دلفين

ساعات كار: همه روزه از ۱۸ الي ۲۰:۳۰

 

پارك دلفين هاي كيش

پارك دلفين های كيش


 پارك دلفين هاي كيش

پارك دلفين های كيش


مطالب مرتبط:



:: برچسب‌ها: پارک دلفینهای کیش,درباره کیش,معرفی کیش,اماکن گردشگری کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

دیوار چین

بدون شک یکی از هفت اعجاز جهن دیوار چین است. این دیوار در سال 1987 میلادی ثبت جهانی شد و 7000 کیلومتر امتداد دارد. این دیوار جهت جلوگیری از حمله های کشورهای شمالی به چین به وجود آمد و دارای قسمت های مختلفی از جمله برجهای آتش برای خبر رسانی و قلعه های مرزی برای کسب اطالاعات درباره دشمنان ساخته شده است. میهمانان تور چین می توانند از این مکان دیدن نمایند. این دیوار ابتدا به صورت جدا جدا روی کوه ها ساخته شده و سپس در سال 221 قبل از میلاد و بعد به وحدت رسیدن دوک ها این دیوارها به یکدیگر متصل شدند و به شکل یک دیوار گسترده روی کوه ها و در مرزهای شمالی چین درآمد. امروزه وسعت این دیوار 6000 کیلومتر است که برابر گردش به دور کره زمین می باشد و متعلق به سلسه مینگ است. این دیوار از سمت شرق به ساحل رودیالو جیان در قسمت شمال شرقی چین و از سمت غرب به دوازه جایو گوان می رسد. میهمانان تور چین می توانند از این مکان تاریخی دیدن نمایند.

 

دیوار چین

 

دیوار چین

مطالب مرتبط:



:: برچسب‌ها: دیوار چین,جاذبه های گردشگری چین,اماکن تاریخی چین,بازدید از چین ,
:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

هتل مارکو پلو پارکساید پکن

هتل مارکو پلو پارکساید پکن

هتل مارکو پلو پارکساید یکی از هتل های 5 ستاره چین می باشد که در شهر پکن واقع شده است. این هتل مجموعا دارای 315 اتاق برای پذیرایی از میهمانان تور چین می باشد. سالن کنفرانس، آرایشگاه و خدمات زیبایی، صرافی، ترانسفر فرودگاه با درخواست مسافران یکسری از امکانات ویژه ای است که هتل برای میهمانان تور چین در نظر گرفته است.

هتل مارکو پلو پارکساید پکن

از دیگر امکانات هتل برای میهمانان تور چین می توان به استخر، سونا، جکوزی، خدمات ماساژ، مرکز سلامت و آبگرم، سرویس نگهداری از کودکان، خدمات خانه داری، گاوصندوق، فروشگاه، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صرافی، فکس و کپی، باشگاه ورزشی، گلف، بار، گرمایش، صبحانه در اتاق ویژه میهمانان تور چین و ... اشاره نمود.


هتل ماریوت وست پکن

هتل ماریوت وست یکی از 5 ستاره چین می باشد و در شهر پکن واقع شده است. هتل مجموعا دارای 169 اتاق برای پذیرایی از میهمانان تور چین می باشد. در این هتل فروشگاه های مختلفی برای دسترسی میهمانان درنظر گرفته شده است. میهمانان تور چین می توانند در صورت نیاز از ترانسفر فرودگاه استفاده نمایند. سالن کنفرانس و سرویس نگهداری از کودکان از امکانات ویژه هتل برای میهمانان تور چین می باشد.

هتل ماریوت وست پکن

از دیگر امکانات هتل ماریوت وست برای میهمانان تور چین می توان به استخر، آسانسور، انبار بار و چمدان، تهویه، بار، گرمایش، امکانات جلسه و ضیافت، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، گاوصندوق ویژه میهمانان تور چین و... اشاره داشت.
مطالب مرتبط:



:: برچسب‌ها: بهترین هتل های پکن چین,معرفی هتل های پکن چین,هتل های خوب پکن چین,هتل های لوکس پکن چین ,
:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

هتل نیکو شانگهای

 

هتل نیکو شانگهای

هتل نیکو یکی از هتل های 5 ستاره تور چین است و در شهر شانگهای واقع شده است. این هتل مجموعا 382 اتاق برای پذیرایی از میهمانان تور چین دارد. سرویس نگهداری از کودکان یکی از خدماتی است که هتل برای میهمانان تور چین در نظر دارد. در هتل فروشگاه های متعددی وجود دارد که میهمانان تور چین می توانند در صورت نیاز از آن های استفاده نمایند.

هتل نیکو شانگهای

از دیگر امکانات هتل برای میهمانان تور چین می توان به صرافی، خدمات ماساژ، سونا، جکوزی، مرکز سلامت و آبگرم، آرایشگاه، استخر، باشگاه ورزشی، گاوصندوق، کرایه اتومبیل، آسانسور، بار، تهویه، امکانات جلسه و ضیافت ویزه میهمانان تور چین، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، فکس و کپی، صبحانه در اتاق، خدمات خانه داری، رستوران، پذیرش شبانه روزی ویژه میهمانان تور چین و... اشاره داشت.


هتل لوتل شانگهای

هتل لوتل یکی از هتل های 4 ستاره چین می باشد که در شهر شانگهای واقع شده است. این هتل برای پذیرایی از میهمانان تور چین در مجموع از 153 اتاق تشکیل شده است. هتل لوتل شانگهای چین برای میهمانان عزیز خود امکانات ویژه را در نظر گفته که از جمله آن ها می توان به فروشگاه های متعدد، ترانسفر فرودگاه با درخواست مسافران تور چین، سالن کنفرانس و صرافی اشاره نمود.

هتل لوتل شانگهای

از دیگر امکانات هتل برای میهمانان تور چین امکانات جلسه و ضیافت، آسانسور، گاوصندوق، رستوران، پذیرش 24 ساعته، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، انبار بار و چمدان، بار، باغ، تهویه، فکس و کپی، باشگاه ورزشی، فکس و کپی ویژه میهمانان تور چین و ... می باشد.
مطالب مرتبط:



:: برچسب‌ها: پرطرفدارترین هتل های شانگهای چین,بهترین هتل های شانگهای چین,معرفی هتل های شانگهای چین,هتل های خوب شانگهای چین ,
:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

هتل آتلانتیس لیماک آنتالیا

هتل آتلانتیس لیماک یکی از هتل های 4 ستاره ترکیه می باشد و در شهر آنتالیا و در منطقه بلک واقع شده است. در این هتل 373 اتاق برای پذیرایی از میهمانان تور ترکیه در نظر گرفته شده است. در فاصله 40 کیلومتری از هتل فرودگاه و همچنین در 45 کیلومتری آن مرکز شهر قرار دارد. معبد باستانی آسپاندوس 30 کیلومتر و نیز آبشار ماناوگات 35 کیلومتر با هتل فاصله دارد.

هتل آتلانتیس لیماک آنتالیا

از امکانات هتل آتلانتیس لیماک ویژه میهمانان تور ترکیه می توان به تلویزیون ال سی دی، ماهواره، تلفن، مینی بار، حمام، سشوار، صندوق امانات، سیستم تهویه، روم سرویس 24 ساعته، گاو صندوق، یخچال، استخر سرپوشیده، سالن بدنسازی، سونا، جکوزی، ماساژ، سالن کنفرانس، استخر روباز، آرایشگاه ویژه میهمانان تور ترکیه، رستوران، پذیرش شبانه روزی، بار، محل نگهداری کودکان، صرافی، پارکینگ، لاندری، فروشگاه، کافی شاپ، میز بیلیارد، میز پینگ پنگ، زمین گلف ویژه میهمانان تور ترکیه و... اشاره داشت.

هتل آتلانتیس لیماک آنتالیا

 

مطالب مرتبط:



:: برچسب‌ها: هتل آتلانتیس لیماک آنتالیا ترکیه,پرطرفدارترین هتل های آنتالیا ترکیه,هتل های شیک آنتالیا ترکیه,هتل های آنتالیا ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

هتل آدورا گلف ریزورت آنتالیا

هتل آدورا گلف ریزورت یکی از هتل های 5 ستاره تور ترکیه است و در شهر آنتالیا واقع شده است. این هتل درمنطقه ساحلی بلک قرار دارد. در این هتل 500 اتاق برای پذیرایی از میهمانان تور ترکیه در نظر گرفته شده است. فرودگاه 29 کیلومتر و مرکز شهر آنتالیا 39 کیلومتر با هم فاصله دارد.در هتل همه اتاق ها به غیر از تعدادی از آن ها دارای بالکن اختصاصی می باشد. مرکز گلف ترکیه یک کیلومتر با هتل میهمانان تور ترکیه فاصله دارد.

 هتل آدورا گلف ریزورت آنتالیا

امکانات هتل آدورا گلف ریزورت آنتالیا ویژه میهمانان تور ترکیه  شامل: سونا، جکوزی، ماساژ و اسپا، حمام ترکی و بخار، مرکز سلامت و آبگرم، باشگاه ورزشی، اسکی روی آب، موج سواری، پارا شوت، جت اسکی ویژه میهمانان تور ترکیه، قایق سواری، اسکواش، ایروبیک، سالن بازی، شهر بازی کودک، فوتبال، والیبال ساحلی، بسکتبال، پینگ پنگ، بیلیارد، تخت های حمام آفتابویژه میهمانان تور ترکیه، رستوران، پذیرش شبانه روزی، صرافی ویژه میهمانان تور ترکیه، آرایشگاه، عکاسی، کپی و فکس، تهویه، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، آسانسور، مرکز تجاری، فروشگاه، ترانسفر فرودگاه، سالن آمفی تئاتر، کرایه اتومبیل ویزه میهمانان تور ترکیه، موسیقی زنده، اینترنت پر سرعت رایگان، زمین گلف، زمین تنیس، استخر روباز و سرپوشیده ویژه میهمانان تور ترکیه و... می باشد.

مطالب مرتبط:



:: برچسب‌ها: هتل آدورا گلف ریزورت آنتالیا ترکیه,معروف ترین هتل های آنتالیاترکیه,هتل های لوکس آنتالیا ترکیه,معرفی هتل های آنتالیا ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

هتل 5 ستاره ریکسوس پرمیوم آنتالیا

هتل 5 ستاره ریکسوس پرمیوم ترکیه آنتالیا

هتل ریکسوس پرمیوم آنتالیا در تور ترکیه از هتل های زنجیره های ریکسوس است. این هتل یک هتل 5 ستاره می باشد که جزء بهترین و معروف ترین هتل های ترکیه آنتالیا می باشد. این هتل دارای 640 اتاق می باشد و از امکانات آن می تون به پارک آبی , استخر دلفین به همراه نمایش دلفین ها اشاره کرد. علاوه بر این هتل ریکسوس پرمیوم آنتالیا در تور ترکیه با بیشتر از 900 پرسنل آماده خدمت گذاری و پذیرایی از مسافران عزیز می باشد. این هتل مانند یک شهر اختصاصی است چون هتل ریکسوس پرمیوم تور ترکیه آنتالیا در ناحیه ای به بزرگی 405000 متر مربع که پوشیده از درختان سرو است و ساحلی به طول 1 کیلومتر دارد و از مراکز خرید برخوردار می باشد, قرار دارد. از ویژگی های منحصر به فرد این هتل 5 ستاره برای میهمانان تور ترکیه داشتن سوئیت اختصاصی و ساحل شنی اختصاصی در فاصله 200 متری دریا می باشد. از امکانات دیگر این هتل می توان به سونا , حمام ترکی , ماساژ , ماسه درمانی , اتاق برف و باران ویژه میهمانان تور ترکیه و... اشاره کرد.
مطالب مرتبط:



:: برچسب‌ها: هتل 5 ستاره ریکسوس پرمیوم آنتالیا ترکیه,معرفی هتل های خوب آنتالیا ترکیه,معروف ترین هتل های آنتالیا ترکیه,هتل های آنتالیا ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

هتل سورملی کوش آداسی

هتل سورملی کوش آداسی

هتل سورملی یکی از هتل های 5 ستاره ترکیه می باشد که در شهر کوش آداسی و در دهانه پاموکلواقع شده است. هتل سورملی برای رفاه میهمانان خود در تور ترکیه مجموعا 436 اتاق در نظر گرفته است. مرکز شهر کوش آداسی در فاصله 8 کیلومتری و فاصله زمانی 10 دقیقه ای از این هتل قرار گرفته است. شهر افسوس که یکی از مناطق تاریخی و دیدنی شهر کوش آداسی می باشد چهار کیلومتر با هتل سورملی فاصله دارد. همینطور در فاصله 55 کیلومتری از هتل میهمانان تور ترکیه فرودگاه ازمیر قرار گرفته است. 

هتل سورملی کوش آداسی

 از امکاناتی که هتل سورملی برای میهمانان تور ترکیه در نظر دارد می توان به رستوران، پذیرش 24 ساعته، استخر سر پوشیده، استخر کودکان، اینترنت وای فای، سیستم تهویه، بار، تلویزیون، ماهواره، سیستم گرمایش، باشگاه ورزشی، سونا، جکوزی، استخر روباز، زمین بازی کودکان ویزه میهمانان تور ترکیه و... اشاره نمود.

مطالب مرتبط:



:: برچسب‌ها: هتل سورملی کوش آداسی ترکیه,هتل های خوب کوش آداسی ترکیه,بهترین هتل های کوش آداسی ترکیه,معرفی بهترین هتل های کوش آداسی ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

هتل تهران مشهد

هتل تهران مشهد

هتل تهران در تور مشهد خرداد 95 یک هتل سه ستاره بسیار زیبا و شیک است که دارای فضای سبز و آب نما و باغچه های گل کاری شده زیبا می باشد. این هتل نزدیک حرم است و با آن فقط 5 دقیقه فاصله دارد. در لابی هتل تهران در تور مشهد تعطیلات خرداد 95 آکواریومی کار گذاشته شده است که در آن ماهی های بسیار زیبا و خاصی قرار دارد و به زیبایی این هتل افزوده است. علاوه بر این کافی شاپ این هتل با انواع نوشیدنی ها و فست فود ها و شیرینی های خوش مزه آماده پذیرایی از مهمانان عزیز می باشد.

آدرس: خیابان امام رضا , نبش امام رضا هشتم


هتل خانه سبز مشهد

هتل خانه سبز مشهد

هتل خانه سبز در تور مشهد لحظه آخری در نزدیکی حرم و در فاصله 20 دقیقه ای ازآن قرار دارد. این هتل در منطقه ای آرام و دنج واقع شده است. واحدهای هتل خانه سبز در تور مشهد هوایی دارای دو سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد. رستوران هتل خانه سبز در تور مشهد با قطار با غذاهای ایرانی متنوع و خوش مزه آماده پذیرایی از مسافران عزیز است. یکی از امکانات خوب این هتل سه ستاره این است که هر نیم ساعت یکبار سرویسی از مقابل هتل به سمت حرم حرکت می کند. لابی این هتل نیز مجهز به اینترنت می باشد.

آدرس: مشهد , میدان توحید

مطالب مرتبط:



:: برچسب‌ها: هتل های معروف مشهد,هتل های خوب مشهد,معرفی هتل های مشهد,هتل های ارزان مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

خانه داروغه مشهد

خانه داروغه مشهد

این خانه در تور مشهد اردیبهشت 95 یکی از خانه های تایریخی مشهد می باشد که مربوط به دوره قاجار بوده و در سال 1381 به عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است . این خانه در خیابان نواب صفوی مشهد واقع شده است و علاقه مندان به بناهای تاریخی می توانند در تور مشهد لحظه آخری از این خانه زیبا و تاریخی دیدن کتتد . خانه داروغه مشهد توسط معماران روس و به دستور شخصی از دوره قاجار که داروغه مشهد بوده بنا شده است .  میهمانان تور مشهد 95 می توانند از این مکان دیدن نمایند. این خانه که در آن زمان خانه شخصی بوده و مراسم پذیرایی در آن انجام می شده است از سال 66 به بعد به عنوان محلی برای اسکان هیئت های مذهبی از آن استفاده می شود . گردشگران تور مشهد ویژه تعطیلات اردیبهشت 95 می توانند از این مکان دیدن نمایند.

 خانه داروغه مشهد


مصلی طرق مشهد

مصلی طرق قدیمی ترین نمونه برجای مانده از این بنا در مشهد می باشد و میهمانان تور مشهد لحظه آخری که در سال 837 قمری با ترکیب یک ایوان بلند مرکزی و دو ایوانچه طرفین و اتاق‌های گوشواره ساخته شده است . در انتهای ایوان فضای چهار ضلعی گنبدداری وجود دارد که بر دیوار انتهایی آن محرابی وجود دارد . گردشگران تور مشهد با قطار می توانند از این مکان دیدن نمایند. در ازاره فوقانی ایوان کتیبه های خط ثلث به چشم می خورد و از دیگر تزیینات این بنا می توان به قاب‌ها و کاربندی‌های گچی اشاره کرد . گردشگران تور مشهد ارزان از این بنای زیبا دیدن می کنند .

 مصلی طرق مشهد

مطالب مرتبط:



:: برچسب‌ها: پارک کوهسنگی مشهد,اماکن گردشگری مشهد,اماکن دیدنی مشهد,معرفی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

هتل مجلل درویشی مشهد

هتل مجلل درویشی مشهد پنج ستاره

هتل مجلل درویشی مشهد

هتل مجلل درویشی در تور مشهد لحظه آخری با پنج ستاره تاپ در شهر زیارتی و گردشگری مشهد توسط بخش خصوصی ساخته شده است و در هفته گردشگری رسما افتتاح گردید. هتل مجلل درویشی مشهد در خیابان امام رضا واقع شده است که دارای 20 طبقه و بلند ترین مجتمع اقامتی و هتلی با فضای آتریوم ( با فضای باز میانی مجتمع ) برای میهمانان تور مشهد 95 می باشد. به دلیل اینکه این هتل مجلل نام گرفته است هتل دارای اتاقهای مختلف و پنج رستوران می باشد که رستورانها هر کدام دارای منوی مجزا ار هم برای میهمانان تور مشهد 95 دارند. یکی از رستورانها دارای منو غذای مراکشی می باشد که انواع غذاهای مراکشی برای میهمانان سرو می شود. رستوران دیگر به نام برکه می باشد که میهمانان تور مشهد لحظه آخری به صورت چایخانه از این رستوران استفاده می کنند و در برنامه آینده هتل قصد دارد میهمانان تور مشهد اردیبهشت 95 در همان رستوران ماهی گیری کرده و ماهی را به 7 مدل متنوع سرو بکنند.


هتل بین المللی قصر طلایی مشهد پنج ستاره

هتل بین المللی قصر طلایی مشهد

هتل بین المللی قصر طلایی در تور مشهد لحظه آخری از هتل های گروه های هتل های بین المللی قصر می باشد که بسیار شیک و مجلل می باشد و توانسته اند مسافران و گردشگران بسیاری را جذب خود کنند . هتل دارای اتاقها و سوئیتهای بسیار شیک و مجلل می باشد و آماده پذیرایی از میهمانان تور مشهد هوایی می باشد. رستوران هتل و کافی شاپ نیز آماده ارائه انواع غذاهای متنوع و لذیذ می باشد . همچنین در هتل سالن ورزشی وجود دارد که علاقه مندان در تور مشهد با قطار می توانند زمانی را در این سالن سپری کنند و ادامه فعالیتهای ورزشی خود را در طول اقامت داشته باشند .همچنین هتل دارای صرافی , آرایشگاه , آتلیه عکاسی , خدمات پزشک عمومی و کتابخانه نیز برای میهمانان تور مشهد لحظه آخری می باشد.

آدرس هتل بین المللی قصر طلایی مشهد : مشهد , میدان بسیج , بین امام رضا 34 و 36
مطالب مرتبط:



:: برچسب‌ها: هتل های بین المللی مشهد,بهترین هتل های مشهد,هتل های خوب مشهد,معرفی هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

پارک شهر کیش

پارک شهر کیش در اوایل سال 93  در زمینی به مساحت 108 هزار مترمربع  گشایش یافت.در این پارک علاوه بر فضاهای سبز، دریاچه مصنوعی، فضای ورزش و تندرستی، پیست دوچرخه و اسکیت، آب نمای و میدان گل، فضاسازی مناسبی برای استفاده معلولان نیز صورت گرفته است. 45 درصد مساحت این پارک تور کیش تعطیلات بهار 95  فضای سبز است و دارای دریاچه مصنوعی می باشد که در آن 20 تا 30 قایق می باشد.در آینده پارکینگ، شهربازی و ... نیز به این پارک اضافه خواهد شد.

 

پارک شهر کیش

 

 

ساحل درختان نارگیل کیش

 

 3000 درخت زیبای نارگيل در زمینی به مساحت 20 هكتار در ساحل شرق جزیره کیش كاشته شده كه باعث زیبایی و سرسبزی خاص این ساحل شده است.این ساحل در نزدیکی اسکله بزرگ تفریحی و پلاژ آقایان قرار دارد و با درختان نارگیل فراوان، لور قدیمی و آلاچیق های متنوع در امتداد ساحل، یکی از رویایی ترین و زیبا ترین سواحل جزیره کیش می باشد.این ساحل نقره فام از منحصر بفردترین سواحل کیش برای قدم زدن و لذت بردن از دریا است.

مسافران تور کیش تعطیلات اردیبهشت 95 می توانند در این مکان آرام و دلنشین به تفریح بپردازند.

 

 

 

ساحل درختان نارگیل کیش

 



:: برچسب‌ها: جاذبه های دیدنی کیش,دیدنی های کیش , جاذبه های گردشگری کیش , جاذبه های توریستی کیش , بهترین جاذبه های توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

هتل ترنج کیش

هتل 5 ستاره ترنج اولین هتل دریایی کیش است که 100 سوئیت کف شیشه ای دارد که این سوئیت ها روی آب هستند و یک رستوران مجلل نیز در وسط طرح ترنج قرار گرفته است. اسکله ای چوبی این اتاق ها را به هم مرتبط می کند و راه دسترسی به اتاق ها نیز همین اسکله است. این هتل طی مدت 26 ماه با اعتبار 60 میلیار تومان توسط بخش خصوصی ساخته و در 22 بهمن 94 افتتاح شده است. 

مسافران تور کیش اردیبهشت 95 در این هتل زیبا و رویایی اقامت کنند. 

 

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش

اتاق هتل ترنج کیش

رستوران هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش

 

هتل پارمیدا کیش

 

هتل 4 ستاره پارمیدا به تازگی در جزیره کیش افتتاح شده ودارای موقعیت دسترسی مناسب به مراکز خرید است از اینرو این هتل برای کسانی که قصد خرید دارند بسیار مناسب است.این هتل در مرکز شهر قرار دارد و فاصله آن تا دریا 15 دقیقه می باشد. اتاق های این هتل تمیز و نوساز هستند و منوی صبحانه نسبتا کاملی دارد. در داخل هتل یک عکس یادگاری رایگان نیز از مسافران تور کیش خرداد 95 گرفته می شود.

 

امکانات هتل پارمیدا کیش 

 

رستوران، کافی شاپ، استخر، سونا، روم سرویس و ... 

 

 



:: برچسب‌ها: هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

غار سیرتلانینی کوش آداسی

کوش آداسی علاوه بر ساحل های زیبا دارای غارهای مختلفی نیز می باشد که یکی از آن غارهای زیبا غار سیرتلانینی می باشد که گردشگران بسیاری از این غار زیبا دیدن می کنند. این غار در شهرستان کاراجاسو در بین روستاهای یوکاری چام آداسی و نارلی گدیک قرار دارد و دارای طول ۳۴۸ متر است که سالن اصلی آن ۱۴۷ متر و یکی از عمیق ترین نقاط آن حدود ۳۲ متر است. ورودی این غار بسیار تنگ است و در داخل آن هیچ آبی وجود ندارد و خشک است. دیوارهای این غار داخل آن را به 6 ناحیه تبدیل کرده است رطوبت این غار زیاد است و دمای هوای آن از دمای بیرون چند درجه سردتر است. درتور کوش آداسی تعطیلات تیر 95از این غار زیبا دیدن کنید.

 

 

 

غار سیرتلانینی کوش آداسی

غار سیرتلانینی کوش آداسی

غار سیرتلانینی کوش آداسی

غار سیرتلانینی کوش آداسی

غار سیرتلانینی کوش آداسی

غار سیرتلانینی کوش آداسی

 

قلعه کوش آداسی

قلعه کوش آداسی از مرکز شهر و بندر 10 دقیقه فاصله دارد و در سال 1534 برای حفاظت از شهر ساخته شد. این قلعه توسط دولت ترکیه مورد بازسازی قرار گرفته و گردشگران بسیاری از آن بازدید می کنند. این محل  به دلیل داشتن منظره های زیبا و بی بدیل، از بهترین مکان های کوش آداسی برای عکس گرفتن و تفریح می باشد. 

مسافران تور کوش آداسی تیر 95 می توانند از این قلعه زیبا بازدید کنند و به تماشای مناظر زیبای آن بپردازند.

 

قلعه کوش آداسی

قلعه کوش آداسی

قلعه کوش آداسی

 قلعه کوش آداسی

قلعه کوش آداسی

قلعه کوش آداسی

 



:: برچسب‌ها: جاذبه های کوش آداسی,دیدنی های کوش آداسی , جاذبه های گردشگری کوش آداسی , جاذبه های توریستی کوش آداسی , بهترین جاذبه های توریستی کوش آداسی ,
:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

هتل 4 ستاره افسیا هالیدی بیچ کلاب (Ephesia Holiday Beach Club) کوش آداسی در ساحل دریای اژه واقع شده و 410 اتاق ارائه می دهد که اتاق ها با دکوراسیون زیبای خود محل آرامش بخشی را یرای اقامت مسافران تور کوش آداسی تابستان 95  بوجود آورده اند و همگی دارای بالکن یا تراس هستند که برخی چشم انداز فوق العاده زیبایی از دریا دارند. این هتل، 3 رستوران دارد که در یکی از آن ها در کنار دریا غذاهای دریایی سرو می شود، در رستوران ایتالیایی "لاوراندا" غذاهای ایتالیایی و در رستوران "سان ست" انواع غذاهای ترکی و بین المللی ارائه ی گردد.

این هتل 5 استخر و 2 سرسره آبی بزرگ دارد و از جمله امکانات اختصاصی هتل ویژه کودکان یک پارک تفریحی برای کودکان زیر 12 سال، یک باشگاه کوچک برای کودکان 3 تا 9 سال و دو استخر با آب گرم برای کودکان 2 تا 6 سال و 6 تا 12 سال می باشد. مرکز اسپا شامل حمام ترکی و سونا می باشد، همچنین باشگاه و زمین تنیس نیز برای ورزش دوستان عزیز موجود می باشد.

 مرکز شهر کوش آداسی با رستوران ها و مغازه های متنوع و زیبای خود در 7 کیلومتری هتل و فرودگاه ازمیر در 85 کیلومتری هتل است. 

آدرس: Ilıca Mevkii Kusadasi, 09400 Kusadası, Turkey

امکانات هتل افسیا هالیدی بیچ کلاب کوش آداسی

استخر سر باز، باغ، تراس، زمین تنیس، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، ساحل اختصاصی، اتاق بازی، زمین بازی، باشگاه کودکان، ساحل اختصاص، بیلیارد، مینی گلف، شیرجه، حمام ترکی، پارک آبی، روم سرویس، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، عابر بانک، نگهداری از کودکان، لاندری، اتوکشی، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم ایمنی، مینی مارکت، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان.

 

 

 

 

هتل افسیا هالیدی بیچ کلاب کوش آداسی

هتل افسیا هالیدی بیچ کلاب کوش آداسی

هتل افسیا هالیدی بیچ کلاب کوش آداسی

هتل افسیا هالیدی بیچ کلاب کوش آداسی

هتل افسیا هالیدی بیچ کلاب کوش آداسی

اتاق هتل افسیا هالیدی بیچ کلاب کوش آداسی

هتل افسیا هالیدی بیچ کلاب کوش آداسی

رستوران هتل افسیا هالیدی بیچ کلاب کوش آداسی

هتل افسیا هالیدی بیچ کلاب کوش آداسی

رستوران هتل افسیا هالیدی بیچ کلاب کوش آداسی

هتل افسیا هالیدی بیچ کلاب کوش آداسی

غذای رستوران هتل افسیا هالیدی بیچ کلاب کوش آداسی

هتل افسیا هالیدی بیچ کلاب کوش آداسی

استخر هتل افسیا هالیدی بیچ کلاب کوش آداسی

هتل افسیا هالیدی بیچ کلاب کوش آداسی

باشگاه هتل افسیا هالیدی بیچ کلاب کوش آداسی

 

 

هتل سه ستاره رزی سویتس (RosiSuites) چشم انداز زیبایی از دریای اژه دارد و فقط 40 متر تا لیدیز بیچ فاصله دارد. این هتل 26 اتاق دارد که اتاق ها مجهز به امکانات وای فای رایگان، سیستم تهویه و ... هستند و با دکوراسیونی زیبا بالکن، یخچال و آشپزخانه دارند. در رستوران رزی غذاهای ترکی و بین المللی در ساحل تراس سرو می شود. مهمانان تور کوش آداسی خرداد 95 می توانند از نوشیدنی ها و اسنک های خوشمزه به همراه غروب خورشید لذت ببرند. مرکز شهر کوش آداسی 3 کیلومتر تا رستوران ها و باشگاه های شبانه فاصله دارد. 

آدرس: Kadinlar Denizi 9. Sok. No:51 Kusadası, 09400 Kusadası, Turkey

امکانات هتل رزی سویتس کوش آداسی

استخر سر باز، دارت، تراس، کتابخانه، رستوران، روم سرویس، سرویس شاتل(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، فروشگاه، سیستم ایمنی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان

 

 

هتل رزی سویتس کوش آداسی

 هتل رزی سویتس کوش آداسی

هتل رزی سویتس کوش آداسی

 هتل رزی سویتس کوش آداسی

 

هتل رزی سویتس کوش آداسی

 



:: برچسب‌ها: هتل های کوش آداسی, بهترین هتل های کوش آداسی, ارزان ترین هتل های کوش اداسی, هتل های لوکس کوش آداسی ,
:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

مرکز خرید کپیتول استانبول

مرکز خرید کاپیتول در سال 1993 در محله آلتونی زاده استانبول تاسیس شده است و اولین مرکز خرید بزرگ و مدرن در بخش آسیایی استانبول می باشد. این مرکز خرید در 6 طبقه و مساحتی در حدود 73000 متر مربع ساخته شده و تعداد 157 مغازه دارد که در آن ها انواع اجناس مختلف با قیمت مناسب به فروش می رسد. در این پاساژ چند عدد رستوران وجود دارد که مسافران تور استانبول تابستان 95  می توانند در حین خرید از غذاهای خوشمزه آنجا میل کنند. این پاساژ یک سینما با 14 بخش مختلف دارد که یکی از بزرگترین و مدرن ترین سالن های سینما در این شهر می باشد. همچنین در این مرکز سالن بولینگ و مرکز سرگرمی نیز موجود می باشد.

 

 

مرکز خرید آتیروس استانبول

آتیروس از مراکز خرید مدرن  است که در 17 دسامبر 2005 در منطقه Büyükçekmece که در زمان های قدیم آتیروس نامیده می شد، افتتاح گردیده است. این مرکز خرید که در برابر زلزله کاملا مقاوم می باشد توسط کمپانی Kapıcıoğlu با هزینه ای بالغ بر 40 میلیون دلار ساخته شده است. موقعیت مکانی این مرکز در اتوبان پر رفت و آمد  D.100  است که غرب و شرق استانبول را به هم وصل میکند. این پاساژ 3 طبقه با مساحت 56 هزار متر مربع دارای 80 مغازه، 63 اداره، یک هایپر مارکت و رستوران های فست فود می باشد. پارکینگ این مجموعه برای 700 خودرو ظرفیت دارد و حدود 1000 نیروی خدماتی در این مرکز مشغول به فعالیت می باشند. 84 واحد این مجموعه در اختیار کمپانی Kapıcıoğlu و 66 واحد آن در اختیار شهرداری Büyükçekmece است. 

مسافران تور استانبول بهار 95 می توانند در این مرکز به خرید اجناس مورد نیاز بپردازند.

 

 



:: برچسب‌ها: بازارهای استانبول,مراکز خرید استانبول , بهترین مراکز خرید استانبول , مراکز خرید ارزان استانبول , مراکز خرید خوب استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

هتل ویسنزا استانبول

هتل 4 ستاره ویسنزا (Vicenza) در منطقه فاتح استانبول واقع شده و 85 اتاق ارائه می دهد که دکوراسیونی مدرن و چوبی دارند که مجهز ماهواره، تلویزیون، مینی بار، چای| قهوه ساز و ... هستند. در رستوران وینزیا غذای دریایی تازه و غذاهای عثمانی و ایتالیایی سرو می شود. فاصله هتل تا بازار بزرگ استانبول 1/3 کیلومتر و تا ایستگاه تراموا لاللی 5 دقیقه پیاده روی است که امکان دسترسی راحت به مناطق مختلف شهر را برای مسافران تور استانبول تیر 95فراهم می کند، ضمن اینکه ایستگاه مترو نیز در چند قدمی هتل است. همچنین فاصله هتل تا فروردگاه آتاترک 15 کیلومتر است. 

آدرس: Fevziye Caddesi. No:3 Sehzadebasi, Fatih, 34470 Istanbul, Turkey

امکانات هتل ویسنزا استانبول

 استخر سر باز، استخر سرپوشیده، باغ، تراس، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، خدمات بلیط، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، سوییت عروس، اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم ایمنی، وای فای رایگان

 در  ار این هتل دیدن کنید. 

 

هتل گلوریس استانبول

هتل 4 ستاره گلوریس (Glorious) در منطقه فاتح استانبول واقع شده و 100 اتاق دارد که اتاق ها با رنگ های گرم و وسایل چوبی تزیین شده و کف پوش پارکت دارند و همگی مجهز به امکانات وای فای رایگان، تلویزیون، سیستم تهویه، مینی بار، سشوار، حمام و ... می باشند. در رستوران این هتل غذاهای فرانسوی، روسی و ترکی سرو می شود. فاصله هتل تا بازار بزرگ 10 دقیقه و تا منطقه سلطان احمد 15 ذقیقه پیاده روی است. مسافران تور استانبول تعطیلات خرداد 95می توانند در منطقه سلطان احمد به بازدید از مسجد آبی، مسجد ایاصوفیه، کاخ تاپکاپی و  ... بپردازند. همچنین این هتل در 15 کیلومتری فرودگاه آتاترک می باشند. 

آدرس: Ordu Cad.Yesil Tulumba Sk.No:9 Laleli, Fatih, 34080 Istanbul, Turkey

امکانات هتل گلوریس استانبول

تراس، سونا، اسپا، ماساژ، دارت، کتابخانه، حمام ترکی، رستوران، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، کتابخانه، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، روزنامه، سالن زیبایی، اتاق خانوادگی، سوییت ماه عسل، آسانسور، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، وای فای رایگان.

 در تور استانبول تعطیلات تیر 95 ار این هتل دیدن کنید. 

 



:: برچسب‌ها: هتل های استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali
 

مرکز خرید الغزل دبی در گوشه خیابان الوصل دیافا در نزدیکی جمیرا روتانا واقع شده است. این مرکز خرید در برجی اداری، مسکونی قرار دارد که به نام مجتمع و مرکز خرید الغزل شناخته می شود. این مرکز در سال 2005 گشایش یافت و دارای 74 مغازه و پارکینگی با ظرفیت 300 خودرو است. این مرکز خرید نسبتا کوچک است ولی مسافران تور دبی تعطیلات اردیبهشت 95 می توانند انواع اجناس مختلف را در آن پیدا کنند. 

 

 

مرکز خرید الغزل دبی

مرکز خرید ایکیا از بزرگترين فروشگاه مبلمان‌ و اثاثيه منزل است که در بلوار فستیوال واقع شده و هر روز از ساعت 10 صبح تا 11 شب باز است و به ارائه خدمات مشغول می باشد. فروشگاه جديد ايکاء چهار برابر بزرگتر از فروشگاه قديمي آن است که در فستيوال سيتي‌ دبي برگزار شد. در این مرکز می توان همه اثاثیه مدرن و زیبای مورد نیاز منزل را یافت و به ایده هایی زیبا برای دکوراسیون منزل رسید. این مرکز دارای رستوران های مختلف است که مسافران تور دبی خرداد 95 می توانند برای استراحت به آنجا رفته و به صرف غذا بپردازند.

 

 

 

مرکز خرید ایکیا دبی

مرکز خرید ایکیا دبی 

مرکز خرید ایکیا دبی

مرکز خرید ایکیا دبی 

 



:: برچسب‌ها: بازارهای دبی,مراکز خرید خوب دبی , بهترین مراکز خرید دبی ,مراکز خرید ارزان دبی , بازارهای دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali
 

هتل 5 ستاره جا پالم تری کورت اند اسپا (Ja Palm Tree Court & Spa) در خیابان معروف شیخ زاید دبی در منطقه جبل علی، در چند متری خلیج فارس و در کنار باغ های زیبا واقع شده و 208 اتاق ارائه می دهد. همه سوییت ها دارای بالکن یا حیاطی شخصی هستند و شامل اتاق نشیمن،حمام و امکاناتی مثل تلویزیون، ماهواره، دوش، دی وی دی پلیر و ... هستند. مهمانان  تور دبی بهار 95 می توانند با پرداخت هزینه از خدمات ماساژ تایلندی، سوئدی و بالی بهره مند شوند. سونا و استخر که پیرامون آن مملوء از درخت های نخل زیباست نیز موجود می باشد. در رستوران "فونتانا" انواع غذاهای خوشمزه مدیترانه ای سرو می شود. هتل همچنین آلاچیق هایی با چشم انداز زیبا از خلیج فارس به مسافران ارائه می دهد که در آن ها ساندویج و سالاد سرو می شود. برای خرید می توان با 20 دقیقه رانندگی از هتل به مراکز خریدی مثل مال امارات و ابن بطوطه رسید. 

آدرس: Exit 13, Sheikh Zayed Road, Jebel Ali, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل جا پالم تری کورت اند اسپا دبی

میز تنیس، زمین تنیس، موج سواری، حمام ترکی، شیرجه، اسب سواری، اسکواش، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، بیلیارد، ماهی گیری، رستوران، کرایه اتومبیل، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، خدمات بلیت، عابر بانک، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، سالن زیبایی، فروشگاه، اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سوییت عروس، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان.

 

 

 

هتل جا پالم تری کورت اند اسپا دبی

هتل جا پالم تری کورت اند اسپا دبی

هتل جا پالم تری کورت اند اسپا دبی

اتاق هتل جا پالم تری کورت اند اسپا دبی

هتل جا پالم تری کورت اند اسپا دبی

استخر هتل جا پالم تری کورت اند اسپا دبی

هتل جا پالم تری کورت اند اسپا دبی

رستوران هتل جا پالم تری کورت اند اسپا دبی

 

 

هتل 5 ستاره گاریا رزیدنس (Galleria Residence) با چشم انداز زیبایی از خور دبی در منطقه دیره واقع شده است. این هتل 370 اتاق ارائه می دهد که اتاق ها دارای امکانات سیستم تهویه، یخچال، ماشین ظرفشویی، دو خط تلفن، ماهواره، تلویزیون و آشپزخانه ای مجهز هستند. در رستوران های این هتل انواع غذاهای مدیترانه ای، ژاپنی و ایتالیایی سرو می شود. فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی دبی 12/1 و تا فرودگاه بین المللی شارجه 35/4 کیلومتر است. همچنین مرکز تجارت جهانی در فاصله 8 کیلومتری دبی است. در باشگاه این هتل کلاس های ایروبیک، سونا، تنیس و ... ارائه می شود. مسافران تور دبی تعطیلات خرداد 95 می توانند در این هتل اقامت خوشی داشته باشند.

آدرس: Deira Corniche, Deira, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل گالریا رزیدنس دبی

باغ، استخر سر باز، زمین تنیس، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، زمین بازی، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، عابر بانک، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان.

 

 

 

 

 

هتل گالریا رزیدنس دبی

هتل گالریا رزیدنس دبی

هتل گالریا رزیدنس دبی

اتاق هتل گالریا رزیدنس دبی

هتل گالریا رزیدنس دبی

رستوران هتل گالریا رزیدنس دبی

 



:: برچسب‌ها: هتل های دبی, بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali
 

هتل 4 ستاره اپرا سوییت Opera Suite) 101) اتاق ارائه می دهد که اتاق ها دارای امکانات تلویزیون، ماهواره، سشوار، لوازم آشپزخانه، گاز، یخچال و ... می باشد. در رستوران "سیناترا" انواع غذاهای خوشمزه بین المللی سرو می شود , در صورت درخواست مسافران، روم سرویس و صبحانه در اتاق نیز فراهم می گردد. مسافران تور ارمنستان خرداد 95  می توانند با 8 دقیقه پیاده روی از هتل به ایستگاه متروی "باقرمیان"  رسیده و به راحتی در شهر رفت و آمد کنند. میدان جمهوری در 1/5 کیلومتری، ایستگاه قطار ایروان در 6 کیلومتری و فرودگاه بین المللی در 15 کیلومتری هتل است. 

امکانات هتل اپرا سوییت ارمنستان

باغ، تراس، سونا، باشگاه، ماساژ، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، عابر بانک، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان

 

 

 

 

 

 

هتل اپرا سوییت ارمنستان

هتل اپرا سوییت ارمنستان

اتاق هتل اپرا سوییت ارمنستان

رستوران هتل اپرا سوییت ارمنستان

غذاهای رستوران هتل اپرا سوییت ارمنستان

اتاق کنفرانس هتل اپرا سوییت ارمنستان

 

 

هتل 4 ستاره نایری در منطقه نوررک ماراش ایروان ارمنستان واقع شده و 5 دقیقه رانندگی تا مرکز شهر ایروان فاصله دارد. هتل 120 اتاق دارد که اتاق ها مجهز به ماهواره، تلویزیون، دمپایی، سشوار، حمام و ... هستند. امکانات سونا و استخر از ساعت 11 صبح تا 12 شب موجود می باشد. فاصله هتل تا باغ وحش 6 دقیقه رانندگی و تا مرکز پزشکی نورک ماراش 4 دقیقه پیاده روی است. همچنین فاصله تا فرودگاه 16/5 کیلومتر است که بنا به برخواست مسافران تور ارمنستان تابستان 95 ترانسفر فرودگاهی موجود می باشد. 

آدرس: Armenakyan Street 121/7, 0047 Yerevan, Armenia

امکانات هتل نایری ایروان ارمنستان

سونا، استخر سر پوشیده، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، عابر بانک، لاندری، اتوکشی، مرکز بیزنس، آسانسور، سیستم تهویه، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان

 

هتل نایری ایروان ارمنستان

هتل نایری ایروان ارمنستان

هتل نایری ایروان ارمنستان

هتل نایری ایروان ارمنستان

هتل نایری ایروان ارمنستان

هتل نایری ایروان ارمنستان

هتل نایری ایروان ارمنستان

هتل نایری ایروان ارمنستان

 



:: برچسب‌ها: هتل های ارمنستان ,بهترین هتل های ارمنستان , هتل های ارزان ارمنستان , هتل های مجلل ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

پارک ملی دلیجان ارمنستان

 پارک ملی دلیجان با مساحت 24000 هکتار با جنگل های سرسبز و انبوه خود دور تا دور شهر دلیجان را احاطه کرده است. این پارک در میان رشته کوه قفقاز قرار دارد و دریاچه سوان که بزرگ ترین دریاچه آب شیرین اروپا است در نزدیکی این پارک می باشد. پارک ملی دلیجان در ارتفاع 1100 تا 1500 متری در دره رودخانه در قسمت شمال شرق ارمنستان در منطقه تاووش واقع شده است. کوه ها و دره های این پارک با جنگل های انبوه، رودخانه و دریاچه پوشیده شده است. این پارک به دلیل چشم انداز زیبای جنگلی، چشمه های آب معدنی و تنوع زیست محیطی خود معروف شده است. مسافران تور ارمنستان تیر 95میتوانند در سفر خود به این کشور از این پارک زیبا دیدن کنند

پارک ملی دلیجان ارمنستان

 

بنای کاسکاد ارمنستان

 

بنای کاسکاد که به هزار پله معروف است در سال 1970 در شمال میدان اپرای ایروان ارمنستان ساخته شده است. این بنا از پله های زیادی تشکیل شده و مرکز شهر را به محله های با ارتفاع بیشتر، متصل می کند. مرحله دوم ساخت این بنا در سال 1990 آغاز شد  و در این مرحله، کاسکاد از یک گذرگاه به مرکز هنر معاصر ارمنستان تبدیل می شود و تا به امروز 70% ساخت این بنا به پایان رسیده است. در سمت راست بنا پله برقی قرار دارد و مسافران تور ارمنستان تعطیلات تیر 95می توانند به راحتی به بالاترین پله های این بنا بروند. ارتفاع کلی بنا 500 متر و عرص آن 50 متر است و بر ری پلکان آن مجسمه های زیبایی قرار دارد که جلوه ای خاص به بنا داده است. در کنار پله ها، باغچه‌های گل و فواره‌های زیبا قرار دارد و در پایین شیبی که کاسکاد روی آن ساخته شده پارک تامانیان واقع شده است. 

 

بنای کاسکاد ارمنستان

 

بنای کاسکاد ارمنستان

 

بنای کاسکاد ارمنستان

 

بنای کاسکاد ارمنستان

 



:: برچسب‌ها: جاذبه های ارمنستان ,دیدنی های ارمنستان , جاذبه های گردشگری ارمنستان , جاذبه های توریستی ارمنستان , بهترین جاذبه های توریستی ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

روستای تاریخی پاژ در مشهد

روستای پاژ در پانزده كیلومتری شمال شهر مشهد در تقاطع جاده كارده به كلات نادری واقع شده است به استناد متون تاریخی و ادبی بر جای مانده این روستا زادگاه حكیم ابوالقاسم فردوسی است.در تور مشهد دیدن از این روستای تاریخی را از دست ندهید.
روستای فعلی پاژ دارای 800 هكتار مساحت است كه از مجموع آن حدودا 4 هكتار به بخش مسكونی اختصاص یافته است بخشی از فضای مسكونی روستا در میان آن و بقیه بر روی تپه‌ای موسوم به قلعه بلند است مكانی كه بنظر می‌رسد تور مشهد تعطیلات بهار 95 در گذشته محل اصلی و هسته مركزی دهكده پاژ بودهاست بجز تپه موجود در فاصله تقریبی پانصد متر از پشته اولیه بلنددیگری نمایان است كه در نزد اهالی به قلعه كهنه  تور مشهد خرداد 95 معروف است سفال های رنگارنگ و لعابدار پاركنده بر روی این بلندی نشانه ای از تداوم مدنیت پاژ در سدهای اولیه بعد از اسلام تا قرن نهم و دهم هجری است.

روستای تاریخی پاژ در مشهد

روستای تاریخی پاژ مشهد

 

پارک وکیل آباد مشهد

پارک وکیل آباد از جمله تفرج‌گاه‌ها و مراکز ییلاقی قدیمی حاشیه شهر مشهد است که پیش از این به «میر طراز» معروف بوده و در انتهای بلوار وکیل آباد قرار دارد . از مهمترین ویژگی‌های این مکان وجود درختان سر به فلک کشیده چنار و کاج و پستی بلندی‌های طبیعی می‌باشد. آب موردنیاز این گردشگاه از طریق قناتی که سرچشمه آن تور مشهد 95 بند گلستان بوده تامین می‌گردد و رودخانه بسیار زیبایی نیز در سطح آن جاری است. امروزه تور مشهد 95 با ایجاد معابر و محوطه‌سازی داخل مجموعه، پیاده‌روی و نظاره چشم‌اندازها و طبیعت آن به آسانی صورت می‌گیرد. علاوه بر جاذبه‌های طبیعی، نزدیک به این مکان شهربازی بسیار وسیعی به نام «کوهستان پارک شادی» و محوطه باغ ‌وحش احداث شده است. باغ وکیل‌آباد سرمایه طبیعی و گردشگاهی خاطره‌انگیز همچون گذشته برای تمامی مسافران تور مشهد  است .

پارک وکیل آباد مشهد

 پارک وکیل آباد مشهد

 

پارک وکیل آباد مشهد

رودخانه پارک وکیل آباد مشهد

 

پارک وکیل آباد مشهد



:: برچسب‌ها: جاذبه های مشهد,دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد, بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

بوستان پردیس قائم مشهد

در شمال شهر مشهد این بوستان با وسعتی معادل 163926 مترمربع  واقع شده و از جنوب به بلوار صد متری قائم، تور مشهد تعطیلات خرداد 95 از شمال به شهرک امام هادی، از شرق به بلوار توس و از غرب به باغ آستان قدس رضوی منتهی می‌گردد. این مکان در سال 1378 به پارک تبدیل شد. از امکانات این بوستان زیبا میتوان به  به ساختمان نگهبانی، مکانی بازی‌های کامپیوتری، آلاچیق برای استفاده خانواده‌ها، بوفه، و تأسیسات بهداشتی ، تور مشهد تعطیلات بهار 95 سکوهای آبخوری، گلکاری های زینت یافته، معابر جدول کشی شده، ساختمان موزه ایرانی ، آبنمای موزیکال و آبشار مصنوعی و… اشاره نمود. این پارک به انواع گونه های گیاهی از قبیل اقاقیای معمولی و چتری ، عرعر، راش، افرا، صنوبر ، چنار و انواع سرو، کاتالیپا ، زیتون، تلخ ، کاج ، یوکا ، ترون ، پیراکانتا ، رزهای معمولی و هفت رنگ ، گل ناز و دیگر گل ها مزین شده و انواع گونه‌های گیاهی تزیینی، درختان و درختچه‌‌ها در فضای داخلی پردیس قائم وجود دارد که روی هم رفته طبیعت زیبایی را برای شهروندان و زائرین تور مشهد  به ارمغان می‌آورد .
 برای آبیاری فضای سبز و نیز آب نماهای ایجاد شده در پارک از آب جمع شده در برکه پارک استفاده می شود. با توجه به وسعت و موقعیت و طرح های دردست اجرای تور مشهد 95 سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری، این پارک درآینده به عنوان یکی از مهمترین پارک های شهر مشهد تبدیل خواهد شد.

 

بوستان پردیس قائم مشهد

بوستان پردیس قائم مشهد

بوستان پردیس قائم مشهد

بوستان پردیس قائم مشهد

بوستان پردیس قائم مشهد

بوستان پردیس قائم مشهد

 



:: برچسب‌ها: بوستان پردیس قائم مشهد, دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد, بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

هتل سی برگ مشهد

هتل سه ستاره سی برگ مشهد در بهترین نقطه مشهد واقع شده و دسترسی مسافران تور مشهد تعطیلات بهار 95 از این هتل به اماکن تفریحی،زیارتی و مترو به سهولت تور مشهد 95 انجام می گیرد.این هتل 8طبقه، دارای 56 اتاق دوتخته وسه تخته،وآپارتمانهای یکخواب ودوخواب با معماری و طراحی کاملا مدرن می باشد.

این هتل دارای سه تالار 500 نفره می باشد که در آن جا پذیرایی جشن ها و مهمانی ها با بهترین و متنوع ترین غذاها و دسرها و در محیطی دلنشین و مدرن صورت می گیرد. تریا ی تور مشهد 95 هتل در طبقه همکف واقع شده و صرافی هتل نیز با مجوز رسمی از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران کلیه امور صرافی و تبدیل و خرید و فروش انواع ارز و مسکوکات طلا و نقره به نرخ روز را انجام می دهد . این هتل دارای رستوران های چینی و ایرانی نیز می باشد .

امکانات هتل سی برگ مشهد

 رستوران، خدمات 24 ساعته در اتاق، کافی شاپ، ترانسفر فرودگاهی، آسانسور، خشکشویی، فروشگاه، صندوق امانات، کافی شاپ فضای باز، تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای، سشوار، سرویس رایگان رفت و آمد، پارکینگ، اینترنت بیسیم رایگان در لابی، اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها

 

هتل سی برگ مشهد

 

 

هتل سی برگ مشهد

 

ورودی هتل سی برگ مشهد

 

هتل سی برگ مشهد

 

لابی هتل سی برگ مشهد

 

هتل سی برگ مشهد

 

اتاق هتل سی برگ مشهد

 

هتل سی برگ مشهد

 



:: برچسب‌ها: هتل سی برگ مشهد,هتل های ارزان مشهد, هتل های خوب مشهد , بهترین هتل های مشهد, هتل های لوکس مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

بازار جنت مشهد

بازار جنت مشهد در میدان شهدا قرار دارد و به مراکز اقامتی و هتل های مشهد نزدیک می باشد از این رو مسافران تور مشهدمی توانند به راحتی در این بازار به خرید بپردازند و از بافت قدیمی و جالب این بازار لذت ببرند. این بازار در گذشته در محله حکومتی و اعیانی چهار باغ قرار داشت و هم اکنون اکثر خانه های تور مشهد تعطیلات اردیبهشت 95 این خیابان تغییر کاربری داده اند و به مغازه تبدیل شده اند و امروزه این بازار به قطب پوشاک مشهد تبدیل شده است.

بازار جنت مشهد

بازار جنت مشهد

 

 

مرکز خرید فیروزه مشهد

مرکز خرید فیروزه مشهد از مراکز خرید مشهد است که در چهار راه شهدا مشهد قرار دارد، این تور مشهد تعطیلات خرداد 95 

مرکز خرید دارای مغازه های مخلفی در طبقات گوناگون است که مسافران تور مشهد می توانند به خرید انواع کیف و کفش و پوشاک بپردازند و لذت یک خرید مناسب از لحاظ جنس و قیمت را تجربه کنند .

 

مرکز خرید فیروزه مشهد

 

 



:: برچسب‌ها: بازارهای مشهد,مراکز خرید خوب مشهد , بهترین مراکز خرید مشهد , بهترین مراکز خرید مشهد , مراکز خرید ارزان مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

بازار بین المللی شهید کاوه مشهد

بازار بین المللی شهید کاوه در سال 1375 در زمینی به مساحت 1300 متر مربع احداث گردید و شامل 460 واحد تجاری ، 15 دفتر بازرگانی و شش شعبه بانک است . کالاهای ارائه شده در این تور مشهد 95 مرکز شامل انواع پوشاک ، کیف و کفش ، سوغات ، لوازم آرایشی و بهداشتی ،  لوازم خانگی و . . . می باشد . دردو طرف بازار پارکینگ های طبقاتی ۵ طبقه با حدود ۱۹۷۰۰ مترمربع زیربنا وظرفیت پارک حدود۶۰۰ تور مشهد اردیبهشت 95خودرو ایجاد و مورد بهره برداری قرارگرفته است .

این بازار با ارائه کالاها و خدمات متنوع وگسترده یکی از بازارهای شناخته شده و مورد توجه زوار و گردشگران تور مشهد برای خرید سوغات و گذران اوقات فراغت می باشد. اين بازار تور مشهد 95 همواره با نوآوري از طريق عرضه کالاهاي ارزان و مناسب در محيطي آرام و امن، رضايت مشتريان را فراهم آورده است و  عنوان يکي از مراکز به تور مشهد تعطیلات بهار 95 عمده و معتبر سوغات خراسان به شمار مي رود و براي خريد سوغات خراسان نيازي نيست به مغازه هاي مختلف مشهد سربزنيد،‌ کافي است وارد بازار بزرگ بين المللي شهيد کاوه بشويد.

 

بازار بین المللی شهید کاوه مشهدبازار بین المللی شهید کاوه مشهد

بازار بین المللی شهید کاوه مشهدبازار بین المللی شهید کاوه مشهد

 



:: برچسب‌ها: بازار بین المللی شهید کاوه مشهد,مراکز خرید خوب مشهد , بهترین مراکز خرید مشهد , بهترین مراکز خرید مشهد , مراکز خرید ارزان مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 فروردين 1395 | نظرات ()