بهترین هتل های پکن چین
نوشته شده توسط : mali

هتل مارکو پلو پارکساید پکن

هتل مارکو پلو پارکساید پکن

هتل مارکو پلو پارکساید یکی از هتل های 5 ستاره چین می باشد که در شهر پکن واقع شده است. این هتل مجموعا دارای 315 اتاق برای پذیرایی از میهمانان تور چین می باشد. سالن کنفرانس، آرایشگاه و خدمات زیبایی، صرافی، ترانسفر فرودگاه با درخواست مسافران یکسری از امکانات ویژه ای است که هتل برای میهمانان تور چین در نظر گرفته است.

هتل مارکو پلو پارکساید پکن

از دیگر امکانات هتل برای میهمانان تور چین می توان به استخر، سونا، جکوزی، خدمات ماساژ، مرکز سلامت و آبگرم، سرویس نگهداری از کودکان، خدمات خانه داری، گاوصندوق، فروشگاه، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صرافی، فکس و کپی، باشگاه ورزشی، گلف، بار، گرمایش، صبحانه در اتاق ویژه میهمانان تور چین و ... اشاره نمود.


هتل ماریوت وست پکن

هتل ماریوت وست یکی از 5 ستاره چین می باشد و در شهر پکن واقع شده است. هتل مجموعا دارای 169 اتاق برای پذیرایی از میهمانان تور چین می باشد. در این هتل فروشگاه های مختلفی برای دسترسی میهمانان درنظر گرفته شده است. میهمانان تور چین می توانند در صورت نیاز از ترانسفر فرودگاه استفاده نمایند. سالن کنفرانس و سرویس نگهداری از کودکان از امکانات ویژه هتل برای میهمانان تور چین می باشد.

هتل ماریوت وست پکن

از دیگر امکانات هتل ماریوت وست برای میهمانان تور چین می توان به استخر، آسانسور، انبار بار و چمدان، تهویه، بار، گرمایش، امکانات جلسه و ضیافت، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، گاوصندوق ویژه میهمانان تور چین و... اشاره داشت.
مطالب مرتبط:





:: برچسب‌ها: بهترین هتل های پکن چین,معرفی هتل های پکن چین,هتل های خوب پکن چین,هتل های لوکس پکن چین ,
:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 فروردين 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: