قیمت مناسب هتل های کیش
نوشته شده توسط : mali

هتل آرا کیش

هتل تک ستاره آرا کیش در میدان پردیس ابتدای بلوار رودکی بنا شده است. نام قدیم هتل، آرام بوده است و این هتل مورد بازسازی قرار گرفته است تا امکانات بهتری را در اختیار میهمانان تور کیش خود قرار دهد.

از مزیت های هتل آرا کیش موقعیت خوب جغرافیایی و نزدیکی به دریا و به مراکز خرید و مجتمع های تجاری نظیر بازار پردیس 1 و 2 و بازار مرکز تجاری کیش که از اصلی ترین بازارهای جزیره کیش هست. این هتل متشکل از 60 اتاق مجهز و دارای امکانات لازم جهت اقامت و حدود 200 تخت می باشد.

امکانات هتل آرا کیش در تور کیش اسفند 96:

لابی، رستوران با سرو انواع غذاهای ایرانی، کافی شاپ، ماهواره، تلویزیون، اینترنت، سرویس ایرانی، نمازخانه، حمل و نقل و ... می باشد.

تلفن رزرو هتل آرا کیش: 02142632 - 88530609

 

هتل آرا کیش

هتل آرا کیش

هتل آرامش کیش

هتل آرامش کیش جزء یکی از هتل های سه ستاره جزیره کیش بوده و در زمستان سال 90 احداث گردید. این هتل دارای دو ساختمان در کنار هم و متشکل از 67 اتاق با امکانات کامل اقامتی و تعدادی از اتاق ها مشرف به دریا و تعداد دیگر مشرف به جزیره می باشد. هتل آرامش کیش در تور کیش بهمن 96 دارای رستورانی در طبقه اول با گنجایش 135 نفر و کافی شاپی در لابی به صورت تمام وقت می باشد.

هتل آرامش کیش در یکی از بهترین مناطق تفریحی و گردشگری جزیره زیبای کیش قرار دارد و دسترسی آسان به دانشگاه صنعتی شریف پردیس بین المللی دارد و همچنین نزدیکی به بازار های اصلی شهر نظیر: هایپر مارکت و مرکز تجاری جزیره کیش، بازار مریم، بازار پانیذ و پردیس 1 و 2، بازار ونوس، بازار مروارید، بازار مرجان، بازار و رستوران پدیده کیش، بازار ماهی فروشان و عرب ها است و علاوه بر این دسترسی آسان به مراکز تفریحی نظیر: ساحل مرجان، بولینگ مریم، اسکله بزرگ تفریحی در تور کیش نوروز 97، کشتی یونانی، پلاژ بانوان و آقایان، شهر زیر زمینی کاریز، پارک دلفین ها و باغ پرندگان و ... می باشد. فاصله هتل با اتومبیل تا فرودگاه پانزده دقیقه است.

امکانات هتل آرامش کیش:

برخی ار امکانات هتل آرامش برای میهمانان تور کیش شامل: لابی، رستوران، کافی شاپ، برق اضطراری، لاندری، سیستم اعلام حریق، استقبال فرودگاهی، سرو صبحانه بوفه، اینترنت در اتاق و لابی، تورهای تفریحی، روم سرویس، پذیرش تمام وقت، اجاره ماشین با راننده و بدون راننده، صندوق امانات، روزنامه، نمازخانه، آسانسور، ماهواره، تلویزیون و ... می باشد.

تلفن رزرو هتل آرامش کیش: 02142632 - 88530609

 

هتل آرامش کیش

هتل آرامش کیش

هتل اسپادانا کیش

هتل اسپادانا جزء یکی از هتل های خوب و زیبای دو ستاره جزیره کیش بوده که در سال 1379 احداث گردید و در بهمن ماه سال 94 به طور کامل بازسازی شده است. این هتل جنب صدا و سیما کیش و در زمینی به مساحت 20000 مترمربع واقع شده است.هتل اسپادانا کیش به صورت ویلاهای یک طبقه بوده که دارای چند پله می باشد و مناسب کسانی ست که علاقه دارند در واحدها و سوئیت های مجزا و آرام اقامت داشته باشند. این هتل متشکل از 79 باب اتاق و حدود 221 تخت است و همچنین در تور لحظه آخری کیش سوئیت های هتل به شکل کلبه هایی رنگی با سقف های شیروانی می باشد.

یکی از مزیت های این هتل که سبب شده تا نسبت به سایر هتل های کیش برتری پیدا کند داشتن طبیعتی بکر در محوطه ای بسیار بزرگ و سرسبز و زیباست به گونه ای که شمال را به یاد می آورد و در این محوطه سفره خانه سنتی و چایخانه قرار دارد.هتل اسپادانا کیش از نظر جغرافیایی نزدیک پلاژ بانوان، دانشگاه آزاد، فرودگاه کیش و مراکز خرید نظیر بازار مریم می باشد و همچنین در مقابل هتل وسایل حمل و نقل به بازارها و مراکز خرید و درون شهر نیز موجود است.

آدرس: کیش بلوار ایران، خیابان جامی، جنب صدا و سیما، هتل اسپادانا کیش

امکانات هتل اسپادانا کیش در تور کیش از رشت:

برخی از امکانات هتل برای پذیرایی از میهمانان تور کیش شامل: لابی، رستوران VIP شاندیز، سالن صبحانه خوری، کافی شاپ، لاندری، صندوق امانات اختصاصی، مینی بار، گشت سیاحتی جزیره، گشت بازارها، سرو صبحانه بوفه، ترانسفر فرودگاهی، اتاق بیلیارد، فضای سبز، تاکسی سرویس، اینترنت در لابی، پارکینگ غیر مسقف، سالن ورزشی، نمازخانه و ... می باشد.

تلفن رزرو هتل اسپادانا کیش: 02142632 - 88530609

 

هتل اسپادانا کیش

هتل اسپادانا کیش





:: برچسب‌ها: قیمت مناسب هتل های کیش,رزرو تور کیش,برترین تورهای کیش در بهترین هتل های کیش,معرفی تور کیش,نرخ مناسب تور کیش در بهترین هتل های جزیره کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 بهمن 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: