هتل های معروف اروپا
نوشته شده توسط : mali

هتل کلاریس جی ال بارسلونا اسپانیا

هتل کلاریس جی ال یکی از هتل های 5 ستاره اسپانیا می باشد که در منطقه بارسلونا پذیرای مسافران و گردشگران تور اروپامی باشد. از امکانات هتل می توان به: استخر, سونا, جکوزی, مرکز SPA, سولاریوم, مرکز سلامت, مرکز تناسب اندام, روم سرویس 24 ساعته, پذیرش 24 ساعته, خشکشویی, لاندری, اتوشویی, صبحانه در اتاق, صرافی, واکس, صندوق امانات, مرکز تجارت, کرایه اتومبیل, شاتل, ترنسفر فرودگاهی, رستوران, کافی شاپ, آسانسور, پارکینگ, اینترنت و ... می باشد. هتل کلاریس دارای 120 اتاق لوکس و با امکانات کامل می باشد. در سفرتان به اروپا امکان این را دارید تا در این هتل 5 ستاره لوکس اقامتی خاطره انگیز را تجربه کنید و از سفرتان لذت ببرید.

هتل کلاریس جی ال بارسلونا اسپانیا

هتل کلاریس جی ال بارسلونا اسپانیا

هتل زنیت اسپانیا

هتل زنیت اسپانیا (Zenit Barcelon Hotel) از هتل های 4 ستاره خوب اسپانیا می باشد. این هتل دارای 71 اتاق با امکانات تلویزیون، حمام اختصاصی، تهویه مطبوع، مینی بار، صندوق امانات، اینترنت وای فای و ... می باشد. در رستوران هتل زنیت اسپانیا گردشگران تور اروپا می توانند انواع غذاهای بین المللی و اسپانیایی پرطرفدار را سفارش دهند. فاصله هتل زنیت اسپانیا تا مکان های تاریخی و دیدنی اسپانیا حدود 15 دقیقه می شود. از دیگر امکانات رفاهی هتل زنیت اسپانیا می توان به پذیرش شبانه روزی، رستوران، کافی شاپ، باشگاه بدنسازی، خشکشویی، پارکینگ، سالن کنفرانس، اتاق ویژه معلولین، آسانسور، خدمات فکس و کپی، خدمات تور و ... اشاره داشت.

هتل زنیت اسپانیا

هتل زنیت اسپانیا

هتل زنیت اسپانیا

هتل کاتالونیا اسپانیا

هتل کاتالونیا اسپانیا از هتل های 4 ستاره خوب در بارسلونا می باشد. هتل نزدیک پلازا کاتالونیا واقع شده است. این هتل دارای 221 اتاق مجهز به تلویزیون، تلفن، اینترنت، حمام اختصاصی، تهویه مطبوع، مینی بار، گاوصندوق، سشوار و ... می باشد. فاصله هتل تا فرودگاه 15 کیلومتر می شود. هتل کاتالونیا اسپانیا دارای دو رستوران می باشد که با انواع غذاهای لذیذ آماده پذیرایی ار گردشگران تور اروپا می باشند.

امکانات هتل کاتالونیا اسپانیا شامل پذیرش 24 ساعته، باشگاه بدنسازی، استخر روباز، سونا، جکوزی، سالن کنفرانس، خشکشویی، سالن زیبایی، ماساژ، آسانسور و ... هستند.

هتل کاتالونیا اسپانیا

هتل کاتالونیا اسپانیا

هتل کاتالونیا اسپانیا

هتل ویلادومات اسپانیا

هتل ویلادومات اسپانیا از هتل های 3 ستاره خوب اسپانیا می باشد. فاصله هتل تا کاخ کاتالونیا 20 دقیقه می شود. ایستگاه ‏Sants در فاصله ی 1 کیلومتری از هتل ویلادومات اسپانیا قرار دارد که گردشگران تور اروپا می توانند به راحتی از آنجا به فرودگاه بارسلونا بروند. همچنین ایستگاه مترو هاسپیتال کلینیک در فاصله ی 10 دقیقه ای از هتل فرار دارد. در این هتل لوکس اتاق ها دارای امکانات حمام اختصاصی، صندوق امانات، مینی بار، تلویزیون، ماهواره، تهویه مطبوع و ... هستند. خدمات ترانسفر فرودگاهی نیز با هزینه جداگانه برای گردشگران ارائه می شود. هتل ویلادومات اسپانیا به طور 24 ساعته آماده پذیرش می باشد. به گردشگران تور اسپانیا پیشنهاد می کنیم که با اقامت در این هتل سفر خوشی را سپری نمایند.

هتل ویلادومات اسپانیا

هتل ویلادومات اسپانیا

هتل ویلادومات اسپانیا

هتل اوربان مادرید اسپانیا

هتل اوربان مادرید اسپانیا (UrbanMadridHotel) از هتل های 5 ستاره خوب اسپانیا می باشد. که در فاصله ی 300 متری از میدان اصلی مادرید قرار دارد. اتاق های این هتل دارای دکوراسیون زیبا و شیک می باشند و مجهز به امکانات لوکس و مدرن هستند. این هتل همچنین دارای 3 رستوران است که به انواع غذاهای متنوع و خوشمزه آماده پذیرایی از گردشگران و مسافران تور اروپا می باشد.

امکانات هتل اوربان مادرید اسپانیا شامل پذیرش 24 ساعته، استخر، سونا، جکوزی، سالن ورزش، رستوران، اتوکشی، فکس و کپی، صرافی، ترانسفر فرودگاهی، امکانات اتاق VIP، اینترنت WiFi، صندوق امانات و ... می باشند.

هتل اوربان مادرید اسپانیا

هتل اوربان مادرید اسپانیا

هتل اوربان مادرید اسپانیا

هتل اوربان مادرید اسپانیا





:: برچسب‌ها: هتل های معروف اروپا, بهترین هتل های اروپا, لیست هتل های اروپا ,
:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 مرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: