لیست هتل های اروپا
نوشته شده توسط : mali

هتل وارویک فرانسه

هتل 4 ستاره وارویک فرانسه در قلب پاریس و خیابان شانزه لیزه قرار گرفته است. ایستگاه مترو جرج 5 در نزدیکی هتل می باشد که گردشگران تور اروپا می توانند به راحتی از جاذبه های گردشگری و مناطق تاریخی پاریس دیدن نمایند. این هتل دارای 149 اتاق با دکوراسیون زیبا و امکانات لوکس می باشد. هتل وارویک فرانسه دارای 1 رستوران و 1 کافه بار است که گردشگران تور فرانسهمی توانند انواع غذاهای فرانسوی خوشمزه را میل نمایند. همچنین در فصل تابستان امکان سرو غذا در تراس هتل که چشم اندازی زیبا از برج ایفل دارد امکان پذیر است.

امکانات هتل وارویک فرانسه شامل پذیرش 24 ساعته، رستوران، ترانسفر فرودگاهی، پارکینگ، سالن کنفرانس، خشکشویی، ماساژ، صرافی، صندوق امانات، اتاق چمدان، تهویه مطبوع، باشگاه بدنسازی، خدمات نگهداری از کودک و ... هستند.

هتل وارویک فرانسه

هتل وارویک فرانسه

هتل وارویک فرانسه

 

هتل کنکورد مونتپارناس فرانسه

هتل کنکورد مونتپارناس فرانسه از هتل های 4 ستاره خوب فرانسه می باشد. ایستگاه اتوبوس و مترو در نزدیکی هتل کنکورد مونتپارناس فرانسه می باشند. این هتل دارای 354 اتاق با چشم اندازی از برج ایفل با امکانات حمام اختصاصی، تلویزیون، اینترنت، سیستم تهویه مطبوع و ... می باشد. به گردشگران تور فرانسه پیشنهاد می کنیم که از غذاهای رستوران هتل کنکورد مونتپارناس فرانسه میل نمایند و لذت ببرند.

از دیگر امکانات هتل کنکورد مونتپارناس فرانسه برای مسافران و گردشگران تور اروپا می توان به پذیرش 24 ساعته، رستوران، فروشگاه، ترانسفر فرودگاهی، کافی شاپ، باغ، کافی نت، پارکینگ، آسانسور، خشکشویی، خدمات نگهداری از کودک و ... اشاره کرد.

هتل کنکورد مونتپارناس فرانسه

هتل کنکورد مونتپارناس فرانسه

هتل کنکورد مونتپارناس فرانسه

هتل هیلتون آرک دی تریمف فرانسه

هتل هیلتون آرک دی تریمف فرانسه از هتل های 4 ستاره لوکس فرانسه می باشد. این هتل در قلب پاریس و در فاصله 10 دقیقه از خیابان شانزه لیزه قرار گرفته است. هتل هیلتون آرک دی تریمف فرانسه دارای 463 اتاق با امکانات لوکس و عالی برای گردشگران تور اروپا می باشد. در فاصله 400 متری از هتل ایستگاه مترو قرار دارد. گردشگران تور فرانسه با سفر به این کشور و اقامت در هتل هیلتون آرک دی تریمف فرانسه اقامت خوشی را سپری خواهند کرد.

امکانات هتل هیلتون آرک دی تریمف فرانسه شامل رستوران، پذیرش 24 ساعته، سونا، جکوزی، حمام ترکی، باشگاه بدنسازی، ماساژ، مرکز تناسب اندام، ترانسفر فرودگاهی، لاندری، صرافی، صندوق امانات، پارکینگ، خدمات فکس و کپی، کرایه اتومبیل و ... می باشند.

هتل هیلتون آرک دی تریمف فرانسه

هتل هیلتون آرک دی تریمف فرانسه

هتل هیلتون آرک دی تریمف فرانسه

هتل جالس فرانسه

هتل جالس فرانسه از بهترین هتل های 4 ستاره فرانسه که در مرکز شهر پاریس قرار گرفته است. این هتل دارای 101 اتاق با امکانات تهویه مطبوع، تلویزیون، حمام خصوصی، اینترنت وای فای و ... می باشد. گردشگران تور اروپا می توانند با یک پیاده روی 3 دقیقه ای به ایستگاه مترو بروند. از امکانات رفاهی هتل جالس فرانسه می توان به پذیرش ساعته، اتاق و امکانات برای معلولین، اتاقهای پاک و بدون سیگار، اتاقهای ضد صدا، خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، صرافی، خدمات فکس و کپی، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان و ... اشاره کرد.

هتل مرکور پاریس فرانسه

هتل مرکور پاریس فرانسه از هتل های 4 ستاره فرانسه می باشد که در نزدیکی برج ایفل قرار گرفته است. این هتل دارای 182 اتاق با امکانات سیستم تهویه هوا، تخت، تلویزیون، گاوصندوق، مینی بار، امکانات چای و قهوه، اینترنت وای فای، حمام با وان و سشوار می باشد. نزدیکی هتل مرکور پاریس فرانسه به ایستگاه مترو امکان دسترسی گردشگران تور اروپا را به نقاط مختلف آسان نموده است.

امکانات هتل مرکور پاریس فرانسه شامل پذیرش 24 ساعته، رستوران، کافی شاپ، سالن بدنسازی، سالن کنفرانس، صندوق امانات، ترانسفر فرودگاهی، فروشگاه، باغ، پارکینگ و ... هستند.

هتل مرکور پاریس فرانسه

هتل مرکور پاریس فرانسه

هتل مرکور پاریس فرانسه





:: برچسب‌ها: لیست هتل های اروپا, هتل های اروپا, رزرو هتل های اروپا ,
:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 مرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: