هتل های لوکس شانگهای چین
نوشته شده توسط : mali

هتل نیکو شانگهای

هتل نیکو یکی از هتل های 5 ستاره تور چین است و در شهر شانگهای واقع شده است. این هتل مجموعا 382 اتاق برای پذیرایی از میهمانان تور چین دارد. سرویس نگهداری از کودکان یکی از خدماتی است که هتل برای میهمانان تور چین در نظر دارد. در هتل فروشگاه های متعددی وجود دارد که میهمانان تور چین می توانند در صورت نیاز از آن های استفاده نمایند.

هتل نیکو شانگهای

از دیگر امکانات هتل برای میهمانان تور چین می توان به صرافی، خدمات ماساژ، سونا، جکوزی، مرکز سلامت و آبگرم، آرایشگاه، استخر، باشگاه ورزشی، گاوصندوق، کرایه اتومبیل، آسانسور، بار، تهویه، امکانات جلسه و ضیافت ویزه میهمانان تور چین، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، فکس و کپی، صبحانه در اتاق، خدمات خانه داری، رستوران، پذیرش شبانه روزی ویژه میهمانان تور چین و... اشاره داشت.


هتل لوتل شانگهای

هتل لوتل یکی از هتل های 4 ستاره چین می باشد که در شهر شانگهای واقع شده است. این هتل برای پذیرایی از میهمانان تور چین در مجموع از 153 اتاق تشکیل شده است. هتل لوتل شانگهای چین برای میهمانان عزیز خود امکانات ویژه را در نظر گفته که از جمله آن ها می توان به فروشگاه های متعدد، ترانسفر فرودگاه با درخواست مسافران تور چین، سالن کنفرانس و صرافی اشاره نمود.

هتل لوتل شانگهای

از دیگر امکانات هتل برای میهمانان تور چین امکانات جلسه و ضیافت، آسانسور، گاوصندوق، رستوران، پذیرش 24 ساعته، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، انبار بار و چمدان، بار، باغ، تهویه، فکس و کپی، باشگاه ورزشی، فکس و کپی ویژه میهمانان تور ترکیبی پکن شانگهای نوروز 95 و ... می باشد.
مطالب مرتبط:

 





:: برچسب‌ها: هتل های لوکس شانگهای چین,بهترین هتل های شانگهای جین,معرفی هتل های شانگهای چین,هتل های خوب شانگهای چین ,
:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 اسفند 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: