بازار بین المللی شهید کاوه مشهد
نوشته شده توسط : mali

بازار بین المللی شهید کاوه مشهد

بازار بین المللی شهید کاوه در سال 1375 در زمینی به مساحت 1300 متر مربع احداث گردید و شامل 460 واحد تجاری ، 15 دفتر بازرگانی و شش شعبه بانک است . کالاهای ارائه شده در این تور مشهد 95 مرکز شامل انواع پوشاک ، کیف و کفش ، سوغات ، لوازم آرایشی و بهداشتی ،  لوازم خانگی و . . . می باشد . دردو طرف بازار پارکینگ های طبقاتی ۵ طبقه با حدود ۱۹۷۰۰ مترمربع زیربنا وظرفیت پارک حدود۶۰۰ تور مشهد اردیبهشت 95خودرو ایجاد و مورد بهره برداری قرارگرفته است .

این بازار با ارائه کالاها و خدمات متنوع وگسترده یکی از بازارهای شناخته شده و مورد توجه زوار و گردشگران تور مشهد برای خرید سوغات و گذران اوقات فراغت می باشد. اين بازار تور مشهد 95 همواره با نوآوري از طريق عرضه کالاهاي ارزان و مناسب در محيطي آرام و امن، رضايت مشتريان را فراهم آورده است و  عنوان يکي از مراکز به تور مشهد تعطیلات بهار 95 عمده و معتبر سوغات خراسان به شمار مي رود و براي خريد سوغات خراسان نيازي نيست به مغازه هاي مختلف مشهد سربزنيد،‌ کافي است وارد بازار بزرگ بين المللي شهيد کاوه بشويد.

 

بازار بین المللی شهید کاوه مشهدبازار بین المللی شهید کاوه مشهد

بازار بین المللی شهید کاوه مشهدبازار بین المللی شهید کاوه مشهد

 





:: برچسب‌ها: بازار بین المللی شهید کاوه مشهد,مراکز خرید خوب مشهد , بهترین مراکز خرید مشهد , بهترین مراکز خرید مشهد , مراکز خرید ارزان مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 فروردين 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: