بهترین نرخ هتل های جزیره کیش
نوشته شده توسط : mali

هتل آپارتمان سالار کیش

هتل آپارتمان دو ستاره سالار کیش در نوار ساحلی جزیره زیبای کیش و مجاور بازار ونوس واقع شده است. این هتل در تور کیش دی 96 در مجاورت هتل داریوش کیش و ساحل مرجان کیش قرار دارد و همچنین نزدیک اسکله بزرگ تفریحی و یک سوپر مارکت می باشد. هتل آپارتمان سالار کیش دارای سوئیت های یک تا سه خوابه به صورت مبله می باشد و دارای کلیه امکانات رفاهی و اقامتی نیز می باشد.

شایان ذکر است که این هتل مناسب افرادی از مسافران تور کیش است که قصد دارند به دلخواه خودشان برای وعده های غذایی شان تصمیم گیری کنند و در نظر دارند تا هزینه های خود را کنترل کنند.

آدرس : بلوار موج، بعد از سنایی

امکانات هتل آپارتمان سالار کیش در تور کیش بهمن 96:

اجاق گاز، یخچال، ماشین لباسشویی، تلویزیون LCD، کولر گازی و ... برخی از امکانات هتل برای پذیرایی از میهمانان تور کیشمی باشد.

تلفن رزرو هتل آپارتمان سالار کیش: 02142632 - 88530609

 

هتل آپارتمان سالار کیش

هتل آپارتمان سالار کیش

هتل ستاره کیش

هتل ستاره کیش جزء یکی از هتل های دو ستاره جزیره کیش در نوار ساحلی کیش و جنب هتل داریوش احداث گردید. این هتل در سال 85، در زمینی به مساحت 9639 بنا شده است و در سال 93 تعدادی اتاق به این مجموعه افزوده شد و اکنون دارای 45 باب اتاق می باشد. برخی از اتاق های این هتل تور کیش اسفند 96 به صورت ویلایی در محوطه هتل و برخی دیگر سه تخته نیز می باشند و این هتل در دو طبقه طراحی شده و فاقد آسانسور می باشد.

هتل ستاره کیش ما بین دو میدان سیری و میدان داریوش قرار گرفته و امکان تردد به مناطق مختلف جزیره کیش را برای میهمانانتور کیش فراهم می کند و فاصله هتل تا فرودگاه کیش ده دقیقه می باشد.

امکانات هتل ستاره کیش در تور کیش نوروز 97:

فضای سبز، تاکسی سرویس، صندوق امانات اختصاصی، رستوران با سرو انواع غذاهای ایرانی و فرنگی، پارکینگ اختصاصی، لابی، کافی شاپ، ماهواره، حمل و نقل، اینترنت و ... می باشد.

تلفن رزرو هتل ستاره کیش: 02142632 - 88530609

 

 هتل ستاره کیش

هتل ستاره کیش

هتل شباویز کیش

هتل دو ستاره شباویز در زمینی به مساحت 20000 مترمربع در ابتدای جاده جهان واقع در جنوب شرقی جزیره کیش بنا شده است. این هتل در قیمت تور کیش در مجموعه ای سرسبز و ویلایی طراحی شده است. هتل شباویز کیش متشکل از 92 اتاق با ظرفیت های دو تا پنج تخته و 276 تخت خواب می باشد و در سال 1374 احداث گردید. این هتل دور از مرکز شهر و هیاهو بوده و در فضای سرسبز و ویلایی و آرامش بخش میزبان میهمانان تور کیش می باشد.

یکی از تفاوت های هتل شباویز کیش ساختار چوبی آن است که فاقد لوله کشی گاز می باشد به همین جهت امکان درست کردن غذا در اتاق ها وجود ندارد. هتل شباویز کیش با فرودگاه کیش یازده کیلومتر فاصله دارد و با اتومبیل 14 دقیقه زمان می برد و همچنین این هتل به ساحل و پارک ساحلی مرجان نزدیک می باشد.

آدرس: جزیره کیش، بعداز بازار مرجان، روبروی پارک مارینا، هتل شباویز کیش

امکانات هتل شباویز کیش:

لابی، پارکینگ مسقف(ظرفیت 100 خودرو)، رستوران(ظرفیت 80 نفر)، لاندری، کافی شاپ، صندوق امانات، سیستم اعلام حریق در تور های ارزان کیش، تاکسی سرویس، نمازخانه، سیستم تهویه هوا، ماهواره، فضای سبز، اینترنت در لابی با پرداخت هزینه و ... می باشد.

تلفن رزرو هتل شباویز کیش: 02142632 - 88530609

 

هتل شباویز کیش

هتل شباویز کیش





:: برچسب‌ها: بهترین نرخ هتل های جزیره کیش,رزرو تور کیش در بهترین هتل های کیش,امکانات ویژه هتل های کیش,معرفی تور کیش در هتل های برتر جزیره ,
:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 بهمن 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: