نرخ مناسب هتل های کیش
نوشته شده توسط : mali

هتل آنا کیش

هتل آنا کیش جزء یکی از هتل های سه ستاره جزیره کیش در زمینی به مساحت 8500 مترمربع در میدان امیرکبیر بنا شده و در سال 1377 به بهره برداری رسید. هتل آنا کیش در تور کیش اسفند 96 به نسبت هتل های کیش از قیمت مناسب تر و ارزان تری برخوردار است و این هتل خدماتی در حد هتل های 4 ستاره را به میهمانان تور کیش خود ارائه می دهد. هتل آنا کیش در حیاط و محوطه ای بسیار زیبا و باطروات ساخته شده که یکی از مزیت های شاخص آن به شمار می رود و همین مزیت منظره ای زیبا و چشم نوازی را در شب به این هتل می بخشد.

هتل آنا کیش از 152 اتاق تشکیل شده که هر اتاق آن ظرفیت 1 تا 5 نفر را دارا می باشد. فاصله این هتل تا فرودگاه کیش با ماشین و با مراکز خرید 5 دقیقه می باشد و همچنین این هتل بین دو بازار مروارید و زیتون قرار گرفته و با کمی پیاده روی میتوانید از بازارها بازدید نمایید. رستوران و کافی شاپ هتل با محیطی زیبا، آماده پذیرایی از میهمانان تور کیش می باشد.

امکانات هتل آنا کیش در تور کیش نوروز 97:

لابی، رستوران، کافی شاپ، پارک کودکان، خدمات خانه داری، فضای سبز، سالن ورزشی، نمازخانه، سالن همایش، پارکینگ اختصاصی، تاکسی سرویس، صندق امانات اختصاصی، اینترنت در لابی و اتاق ها، لاندری، کافی نت، فروشگاه، گشت سیاحتی جزیره به صورت تمام وقت، ماهواره در اتاق ها و ... می باشد.

تلفن رزرو هتل آنا کیش: 02142632 - 88530609

 

هتل آنا كيش

نمای بيروني هتل آنا كيش

هتل سیمرغ کیش

هتل سه ستاره سیمرغ در بلندترین منطقه توریستی کیش در ابتدای جاده جهان در زمینی به مساحت 20234 هزار مترمربع بنا شده است. این هتل در جنوب شرقی جزیره زیبای کیش مشرف به دریای نیلگون خیلج فارس بعد از بازار مرجان واقع شده است. هتل سیمرغ کیش از فضای سر سبز و زیبا و با درختان نخل و گل و گیاه و محوطه ای دلنواز برخوردار است. این هتل متشکل از 86 اتاق و 306 تخت می باشد.

هتل سیمرغ کیش در موقعیت جغرافیایی مناسبی قرار دارد، همچنین در تور کیش بهمن 96 علاوه بر نزدیکیش به دریا در کنار مسیر دوچرخه سواری جزیره قرار گرفته و نیز فاصله چندانی تا باغ پرندگان و آکواریم ندارد. از مزیت ها و امتیازات این هتل داشتن ساحل اختصاصی و تخفیفاتی در بازدید از جاذبه های گردشگری جزیره کیش نظیر باغ پرندگان، دلفیناریوم و کلوپ مریم برای میهمانان تور کیش خود در نظر گرفته است.

امکانات هتل سیمرغ کیش:

لابی، رستوران، کافی شاپ، پارکینگ اختصاصی، پارکینگ سرپوشیده، فضای سبز، صندوق امانات اختصاصی و ... می باشد.

تلفن رزرو هتل سیمرغ کیش:  02142632 - 88530609

 

هتل سيمرغ كيش

نمای بيروني هتل سيمرغ

هتل جام جم کیش

هتل جام جم کیش یکی از بهترین هتل های سه ستاره کیش در زمینی به مساحت 8855 هزار مترمربع در قلب جزیره کیش در انتهای بلوار دریا احداث گردید. هتل جام جم کیش از موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی برخوردار است و در  تور کیش دی 96 نزدیکی بازارهای کیش نظیر بازارهای ونوس، زیتون و مروارید و مکان های گردشگری کیش نظیر اسکله بزرگ تفریحی می باشد و علاوه بر این با دانشگاه جزیره کیش هم فاصله چندانی ندارد.

هتل جام جم کیش از پنجاه اتاق و صد و پنجاه تخت تشکیل شده است. این هتل با فرودگاه جزیره ده دقیقه و با مراکز خرید پنج دقیقه فاصله دارد و مناسب کسانی است که به دنبال اقامتی کم هزینه با امکانات مطلوب تور کیش می باشند.

آدرس: جزیره زیبای کیش، میدان امیر کبیر، پشت هتل صدف، هتل جام جم کیش

امکانات هتل جام جم کیش در تور کیش نوروز 97:

لابی، رستوران، کافی شاپ، ماهواره، سالن بیلیارد، اینترنت در لابی، نمازخانه، چایخانه سنتی، پارکینگ اختصاصی، پارکینگ مسقف، لاندری، آسانسور، سالن کنفرانس، خدمات خانه داری، تاکسی سرویس، صندوق امانات اختصاصی و ... می باشد.

تلفن رزرو هتل جام جم کیش: 02142632 - 88530609

 

نماي بيروني هتل جام جم

نمای بيرونی هتل جام جم





:: برچسب‌ها: نرخ مناسب هتل های کیش,رزرو تور کیش,برترین تورهای کیش در بهترین هتل های کیش,معرفی هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 بهمن 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: