برترین هتل های جزیره کیش
نوشته شده توسط : mali

هتل دیدنیهای کیش

هتل دیدنیهای کیش جزء یکی از هتل های سه ستاره لوکس و ساحلی در کنار خلیج همیشه فارس و مجاور بازار مرجان بنا شده است. این هتل در ساحل جزیره زیبای کیش ساخته شده است. هتل دیدنیهای کیش در یکی از آرام ترین سواحل جزیره و در نزدیکی بازارهای اصلی خرید شهر قرار دارد. پس از این هتل می توانید در تور کیش نوروز 97 در مدت زمانی بسیار کوتاه برای خرید یا دیدن مراکز خرید جزیره کیش بروید. هتل دیدنیهای کیش دارای بیست و هشت سوئیت و صدو دوازده تخت می باشد. رستوران هتل از مهم ترین و معروف ترین بخش های آن است که با سرو انواع غذاهای ایرانی و فرنگی در کیفیتی بسیار عالی به همراه موسیقی زنده به یاد ماندنی ترین لحظات را برای شما میهمانان تور کیش رقم می زند و همین امر به جذابیت های هتل دیدنیهای کیش می افزاید و سبب می شود تا مسافران هتل های دیگر برای سرو غذا به این مکان بیایند.

امکانات هتل دیدنیهای کیش:

لابي، رستوران، كافي شاپ، ماهواره، اينترنت در لابی، نمازخانه، پاركينگ اختصاصي هتل و پاركينگ سرپوشيده، لاندری، فضای سبز، خدمان خانه داری در تور کیش دی 96، تاكسی سرويس، صندوق امانات اختصاصي، ترانسفر رايگان فرودگاه، ترانسفر رایگان مراکز خرید و ... می باشد.

تلفن رزرو هتل دیدنیهای کیش: 02142632 - 88530609

 

هتل دیدنیها کیش

هتل دیدنیها کیش

هتل سان رایز کیش

هتل سان رایز یکی از هتل های سه ستاره جزیره کیش در قلب مراکز خرید و همچنین مکان های تفریحی جزیره زیبای کیش احداث گردید. این هتل در زمینی به مساحت 2400 مترمربع در 4 طبقه بنا شده و در مجموع دارای 49 باب اتاق و سوئیت می باشد و در هر طبقه هشت الی ده سوئیت 1 تا 3 خوابه دارد. اکثر اتاق های هتل سان رایز مشرف به دریای نیلگون خلیج فارس بوده و رنگ آمیزی متنوع طبقات و همین خصوصیت به جذابیت های هتل در تور کیش بهمن 96 می افزاید.

هتل سان رایز کیش در نزدیکی بازارهای پردیس 1 و 2 قرار دارد و از این حیث مورد توجه میهمانان تور کیش می باشد. همچنین فاصله هتل با مراکز خرید 5 دقیقه و با فرودگاه کیش حدود 10 دقیقه می باشد. این هتل دارای رستورانی در طبقه همکف با گنجایش 70 نفر و  دارای کافی شاپی در لابی و همین طور دارای کافه سنتی در محوطه می باشد.

امکانات هتل سان رایز کیش در تور کیش اسفند 96:

پارکینک، ماهواره، آسانسور، روزنامه، نمازخانه، صندوق امانات، تاکسی سرویس، تلویزیون در لابی، کافی شاپ، رستوران، چایخانه سنتی، کافی شاپ تمام وقت، اینترنت در لابی و اتاق ها، دید نمایی شهر از داخل برخی اتاق ها، روم سرویس، پذیرش تمام وقت، لاندری، سرو نهار در اتاق، اجاره اتومبیل با راننده و بدون راننده، فکس و فتوکپی، تبدیل ارز، ترانسفر رفت فرودگاهی رایگان، اتاق چمدان، فضای نشستن بیرون از هتل، آلاچیق در فضای باز، حوض آب، مسیر دوچرخه سواری، سرو شام در فضای باز، فضای سبز، سالن ورزشی، فروشگاه، پارک کودکان و ... می باشد.

تلفن رزرو هتل سان رایز کیش:  02142632 - 88530609

 

هتل سان رایز کیش

هتل سان رایز کیش

هتل آفتاب شرق كيش

هتل سه ستاره آفتاب شرق کیش در ابتدای جاده جهان و در منطقه بومی نشین جزیره کیش در نزدیکی بازار عرب ها احداث گردید. هتل آفتاب شرق کیش در سال 1385 در زمینی به مساحت 1200 مترمربع در نوار ساحلی جزیره کیش بنا شده و دارای چهل و هفت اتاق و صد و پنجاه و نه تخت می باشد. در لابی این هتل کافی نت با اینترنت پر سرعت و اینترنت در فضای لابی برای رفاه حال مسافران تور کیش در نظر گرفته شده است. در طبقه همکف این هتل کافی شاپی با گنجایش سی نفر و در طبقه اول یک میز بیلیارد وجود دارد. فاصله هتل آفتاب شرق تا فرودگاه کیش ده دقیقه و تا مراکز خرید پنج دقیقه می باشد. خدمات رایگان هتل آفتاب شرق کیش در تور کیش نوروز 97 سرو نهار، دوچرخه سواری و گشت سیاحتی می باشد.

آدرس: جزیره کیش، میر مهنا، میدان سعدی

امکانات هتل آفتاب شرق کیش:

اتاق بیلیارد، پیست دوچرخه سواری، سالن ورزشی، لابی، رستوران، کافی شاپ در لابی، کافی شاپ در فضای باز، ماهواره، سالن کنفرانس، اینترنت در لابی و اتاق ها، لاندری، کافی نت، فروشگاه، نمازخانه، فضای باز، خدمات خانه داری، صندوق امانات اختصاصی، پارکینگ اختصاصی، پارکینگ سرپوشیده، پارک کودکان، خشکشویی، تاکسی سرویس، گشت سیاحتی جزیره، گشت بازارها در تور لحظه آخری کیش ، اجاره اتومبیل و ... می باشد.

تلفن رزرو هتل آفتاب شرق کیش: 02142632 - 88530609

  

هتل آفتاب شرق کیش

هتل آفتاب شرق کیش





:: برچسب‌ها: برترین هتل های جزیره کیش,رزرو هتل های خوب کیش,رزرو تور کیش,نرخ مناسب هتل های کیش,تورهای لحظه آخری کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 بهمن 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: