هتل های ارزان استانبول
نوشته شده توسط : mali

هتل بیوتل استانبول

هتل بیوتل استانبول از هتل های لوکس 5 ستاره استانبول است که دارای چشم انداز پانارامویی از شهر استانبول و دریای مرمر می باشد. هتل دارای 182 اتاق با امکانات عالی می باشد. فاصله هتل بیوتل استانبول تا فرودگاه ضبیحا 30 کیلومتر می شود. مسافران تور استانبول نوروز 97 می توانند به مرکز خرید پلادیوم که 1/4 کیلومتر از هتل فاصله دارد بروند. امکانات هتل بیوتل استانبول شامل رستوران بیسترو، رستوران کهریبار، استخر، سونا، حمام ترکی، ماساژ، باشگاه ورزشی، ترانسفر فرودگاهی، فروشگاه، باغ، خدمات نگهداری از کودکان، پارکینگ، لاندری، سالن زیبایی و ... هستند.

 


هتل دی هاوس بسفر استانبول

هتل دی هاوس بسفر استانبول از هتل های 5 ستاره لوکس استانبول است که در سواحل تنگه بسفر قرار دارد. این هتل در نزدیکی رستوران ها و فروشگاه های منطقه ارتاکوی واقع شده که از نظر دسترسی مسافران تور استانبول شهریور 96 بسیار مناسب می باشد. تعداد اتاق های این هتل 26 اتاق با امکانات عالی می باشند. خدمات رفاهی هتل دی هاوس بسفر استانبول شامل پذیرش شبانه روزی، رستوران، باشگاه ورزشی، ماساژ، اتاق VIP، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، کرایه ماشین، اینترنت وای فای، لاندری و ... هستند.

 


هتل دیوان استانبول

یکی از هتل های 5 ستاره استانبول هتل دیوان ( Hotel Divan Istanbul ) که در ابتدای منطقه شیشلی استانبول واقع شده است و در سال 2011 میلادی افتتاح گردید. این هتل دارای 191 اتاق بزرگ و شیک است که مجهز به امکانات کامل می باشند. فاصله هتل دیوان تا فرودگاه آتاتورک 20 کیلومتر و تا میدان تکسیم استانبول 10 دقیقه می شود. رستوران هتل دیوان نیز پذیرای گردشگران تور استانبول پاییز 96 می باشد و منویی از غذاهای ترکی و بین المللی را سرو می کند.

از دیگر امکانات هتل دیوان استانبول می توان به رستوران، پذیرش شبانه روزی، کافی شاپ، استخر، سونا، جکوزی، ماساژ، باشگاه ورزشی، امکانات اتاق VIP، امکانات ویژه معلولین، صندوق امانات، لاندری و ... اشاره کرد.

 


هتل دی ادیشن استانبول

یکی از بهترین هتل های 5 ستاره استانبول هتل دی ادیشن استانبول است که در محله لونت واقع شده است. هتل دی ادیشن استانبول دارای 78 اتاق با امکانات کامل می باشد. فاصله این هتل تا فرودگاه آتاتورک 25 کیلومتر و تا میدان تکسیم 6 کیلومتر است. ایستگاه متروی لونت و مرکز خرید کانیون در نزدیکی این هتل قرار دارد که از نظر دسترسی برای مسافران تور استانبول مهر 96 مناسب می باشد.

امکانات هتل دی ادیشن استانبول شامل رستوران، پذیرش 24 ساعته، ماساژ، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، حمام ترکی و بخار، حمام ترکی، استخر سرپوشیده، مرکز بدنسازی، اتاق و امکانات برای معلولین، اتاقهای خالی از حساسیت، کتابخانه، فروشگاه، ترانسفر فرودگاهی، اینترنت وای فای، خدمات گردشگری و ... می باشد.


هتل سینار استانبول

هتل 5 ستاره سینار استانبول در ساحل آرام دریای مرمره قرار گرفته است و دارای چشم انداز فوق العاده زیبایی می باشد. فاصله این هتل تا فرودگاه آتاتورک 5 دقیقه می شود. مسافران تور استانبول آبان 96 می توانند در زمین های تنیس، استخرهای روباز و سرپوشیده به ورزش بپردازند و از سفر خود لذت ببرند. هتل سینار دارای 220 اتاق با چشم انداز رو به دریا و باغ دارند و مجهز به کلیه امکانات رفاهی می باشند.

امکانات هتل سینار استانبول شامل رستوران، پذیرش 24 ساعته، ماساژ، استخر روباز، سونا، استخر سر پوشیده، اتاق و امکانات برای معلولین، سوئیت مخصوص تازه عروس، اتاق های VIP، تنیس، مرکز بدنسازی، فروشگاه، صندوق امانات و ... می باشند.

 





:: برچسب‌ها: هتل های استانبول,قیمت هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول,رزرو هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 مهر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: