آفر هتل های اروپا
نوشته شده توسط : mali

هتل مارکو پولو ایتالیا

هتل مارکو پولو ایتالیا از هتل های 3 ستاره خوب شهر رم می باشد. این هتل 5 طبقه دارای 23 اتاق با امکانات تلویزیون، تهویه مطبوع، حمام اختصاصی، صندوق امانات، اینترنت پر سرعت، مینی بار، سشوار، چای ساز، قهوه ساز و ... می باشد. فاصله هتل مارکو پولو ایتالیا تا فرودگاه ونیز 3.2 کیلومتر می شود. فروشگاه ها و وسایل حمل و نقل عمومی در نزدیکی هتل وجود دارند که دسترسی گردشگران تور ایتالیا را برای نقاط مختلف شهر راحت نموده است. از دیگر امکانات رفاهی هتل مارکو پولو ایتالیا می توان به رستوران، پذیرش 24 ساعته، پارکینگ، ترانسفر فرودگاهی، لاندری، خدمات فکس و کپی، سوئیت های خانوادگی، صرافی، اتاق چمدان، خدمات نگهداری از کودک، آسانسور و ... اشاره کرد.

هتل مارکو پولو ایتالیا

هتل مارکو پولو ایتالیا

هتل مارکو پولو ایتالیا

هتل آگوستا لوچیلا پالاس ایتالیا

هتل آگوستا لوچیلا پالاس ایتالیا از هتل های 4 ستاره خوب در شهر رم می باشد. فاصله هتل تا ایستگاه مترو 5 دقیقه می شود. گردشگران تور اروپا می توانند با استفاده از ایستگاه مترو ترمینی که در نزدیکی هتل قرار دارد از مکان های دیدنی همچون واتیکان،پلکان اسپانیایی و کلوسیوم دیدن نمایند. اتاق های هتل آگوستا لوچیلا پلاس ایتالیا مجهز به تلویزیون، اینترنت، تهویه مطبوع، تخت های هوشمند مجهز به ماساژ، مینی بار رایگان، سشوار، صندوق امانات و ... می باشند. این هتل دارای یک رستوران نیز می باشد که هر روز آماده پذیرایی و خدمت رسانی به گردشگران و مسافران تور ایتالیا هستند. در این هتل امکان کرایه دوچرخه وجود دارد.

هتل آگوستا لوچیلا پالاس ایتالیا

هتل آگوستا لوچیلا پالاس ایتالیا

هتل آگوستا لوچیلا پالاس ایتالیا

هتل آرتیس رم ایتالیا

هتل آرتیس رم از هتل های 4 ستاره خوب ایتالیا می باشد. فاصله هتل آرتیس رم ایتالیا تا مرکز شهر رم 9 کیلومتر می باشد. این هتل دارای 70 اتاق با امکانات لوکس و مدرن است. هتل در فاصله 10 دقیقه ای از ایستگاه مترو قرار دارد. از امکانات هتل آرتیس رم ایتالیا می توان به پذیرش 24 ساعته، رستوران، کافی شاپ، مرکز تجارت، ترانسفر فرودگاهی، آسانسور، پارکینگ، صندوق امانات و ... اشاره کرد.

هتل آرتیس رم ایتالیا

هتل آرتیس رم ایتالیا

هتل آرتیس رم ایتالیا

هتل بست وسترن مندیال ایتالیا

هتل بست وسترن مندیال ایتالیا (BestWesternMondial) از هتل های 4 ستاره لوکس و خوب ایتالیا می باشد. این هتل 5 طبقه دارای 84 اتاق مجهز به حمام اختصاصی، مینی بار، تهویه مطبوع، اینترنت وای فای، تلویزیون و گاوصندوق می باشد. فاصله هتل بست وسترن مندیال تا ایستگاه مترو Repubblica حدود 150 متر می شود. هتل تا کلیسای سانتا ماریا 5 دقیقه پیاده فاصله دارد. گردشگران و مسافران می توانند با اقامت در این هتل سفر خوشی را سپری نمایند.

امکاناتی که هتل بست وسترن مندیال ایتالیا برای گردشگران تور اروپا ارائه می دهد شامل پذیرش 24 ساعته، رستوران، کافی شاپ، اتاق کنفرانس، پارکینگ، لاندری، صندوق امانات، اتاق چمدان، آسانسور و ... می باشند.

هتل بست وسترن مندیال ایتالیا

هتل بست وسترن مندیال ایتالیا

هتل بست وسترن مندیال ایتالیا

هتل مجستیک رم ایتالیا

هتل مجستیک رم ایتالیا از هتل های 5 ستاره لوکس ایتالیا می باشد. فاصله هتل تا مرکز شهر 500 متر می شود. این هتل دارای 98 اتاق با امکانات اینترنت، گاوصندوق، چای/قهوه‌ساز، تهویه مطبوع، تلویزیون، سیستم گرمایش مرکزی، تهویه مطبوع مرکزی، حمام، دوش، وان حمام، سشوار، تلفن مستقیم، تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای، رادیو می باشد. نزدیک‌ترین شبکه‌های حمل و نقل عمومی هم در 100 متری هتل می باشد. رستوران هتل مجستیک رم ایتالیا با انواع غذاهای باکیفیت و خوشمزه آماده پذیرایی از گردشگران تور اروپا است.

از امکانات هتل مجستیک رم ایتالیا می توان به پذیرش 24 ساعته، رستوران، اتاق کنفرانس، ترانسفر فرودگاهی، پارکینگ، صندوق امانات، کمک های پزشکی، تبدیل ارز، لاندری، آسانسور و ... اشاره نمود.





:: برچسب‌ها: آفر هتل های اروپا, لیست هتل های اروپا, هتل های اروپا, رزرو هتل های اروپا ,
:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 مرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: