هتل برج العرب دبی
نوشته شده توسط : mali

هتل برج العرب دبی

هتل برج العرب 280 متری از ساحل جمیرا واقع شده و جزء هتل های 7 ستاره دبی می باشد. این هتل مانند بادبان کشتی طراحی شده است. این هتل 231 متر ارتفاع، 70 طبقه و 202 سوئیت دارد. یکی از 10 رستوران برتر دنیا که المهرا نام دارد در این هتل ساخته شده که در آن آکواریوم غول پیکری با ماهی های بسیار زیبا  برای میهمانان تور دبی وجود دارد. گرچه این هتل به عنوان سنبل جهان عرب معرفی شده ولی طراحان غربی نمای رو به ساحل این هتل را به صورت صلیب طراحی کرده اند. این هتل دارای رستوران های مختلفی است که در بالای هتل برای میهمانان تور دبی قرار گرفته اند و برای رفتن به این رستوران ها باید از آسانسورهای شیشه ای استفاده نمود.

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، پذیرایی، خوش آمد گویی، نوشیدنی، دسر و سبد میوه به محض رسیدن، ایکس باکس و پلی استیشن برای کودکان، کنترل امکانات سوئیت با ریموت، کلاب رایگان، ساحل اختصاصی، پارک آبی رایگان، ست کامل لوازم بهداشتی و عطر و ادکلن برای خانم ها و آقایان مارک هرمس انگلستان، ترانسفر رایگان لوکس، پیشخدمت اختصاصی و...  برای میهمانان تور دبی می باشد.

 

 

تصویر هتل برج العرب دبی

تصویر هتل برج العرب دبی

تصویر هتل برج العرب دبی

تصویر رستوران هتل برج العرب دبی

تصویر هتل برج العرب دبی

تصویر هتل برج العرب دبی

تصویر هتل برج العرب دبی

تصویر اتاق هتل برج العرب دبی

تصویر هتل برج العرب دبی

تصویر لابی هتل برج العرب دبی





:: برچسب‌ها: هتل برج العرب دبی,رزرو هتل برج العرب دبی,اتاق های هتل برج العرب دبی,امکانات هتل برج العرب دبی,ویژگی های هتل برج العرب دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: